Για πρώτη φορά στη 13χρονη ιστορία του, ο θεσμός Interbrand, η ετήσια μελέτη με τα πιο «πολύτιμα» λογότυπα εταιρειών παγκοσμίως, αποκτά νέο κάτοχο της κορυφαίας θέσης.
Η αμερικανική...
Apple «εκθρόνισε» την Coca-Cola με το λογότυπό της να αποτιμάται στο αστρονομικό ποσό των 98,3 δισ. δολαρίων.
Η Interbrand εκπονήθηκε για πρώτη φορά το 2000. Κάθε χρόνο από τότε, η Coca-Cola ήταν η εταιρεία που απολάμβανε τη μοναξιά της κορυφής στη σχετική λίστα με τα ισχυρότερα, από οικονομικής και εμπορικής πλευράς, λογότυπα σε όλο τον κόσμο.
Η άνοδος του τεχνολογικού τομέα σε επίπεδο λογοτύπων αποτυπώνεται και από το γεγονός, ότι φέτος, εκτός της Apple, στη δεύτερη θέση της λίστας Interbrand «αναρριχήθηκε» η Google, με το λογότυπό της να αποτιμάται στα 93,3 δισ. δολάρια.
Η μέχρι πρότινος μονοπωλούσα την κορυφή Coca- Cola περιορίστηκε στην 3η θέση με το λογότυπό της να αποτιμάται στα 79,2 δισ. δολάρια.
Πώς γίνεται η αξιολόγηση των λογοτύπων
Η βάση δεδομένων της Interbrand αξιολογεί συνδυαστικά τις οικονομικές επιδόσεις των εταιρειών με τον αντίκτυπο που έχουν τα λογότυπά τους στο καταναλωτικό κοινό.
«Συχνά, εταιρείες πετυχαίνουν να αλλάξουν τη ζωή μας όχι μόνο με τα προϊόντα τους αλλά και με την ηθική τους. Για το λόγο αυτό, η Apple είναι στο νούμερο ένα σήμερα» σχολίασε ο Γιεζ Φράμπτον, εκτελεστικός διευθυντής της Interbrand.