13 Οκτωβρίου 2013

Άλλοι σου επιτίθονται ή παπαρίζεσαι μόνος; Στουρνάρας: "Όσο μου επιτίθενται, καλό μου κάνουν"

Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα για τον Γιάννη Στουρνάρα, και το πώς προσεγγίζει ο Υπουργός Οικονομικών τη σκληρή κριτική που του ασκείται το τελευταίο διάστημα, φιλοξενεί σήμερα η Κάτια Μακρή στη “Real News”.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της έγκυρης δημοσιογράφου, ο Υπουργός Οικονομικών δέχεται πανταχόθεν επίθεση, ο ίδιος ωστόσο αισθάνεται να πατάει καλά στα πόδια του. Και μεταξύ άλλων, σημειώνει χαρακτηριστικά, όταν ερωτάται για την κριτική που του ασκείται:

“Όσο μου επιτίθενται, τόσο καλό μου κάνουν. Γιατί με χτυπούν; Επειδή έχω αναλάβει μια κυβερνητική δουλειά και τη φέρνω εις πέρας;”, αναρωτιέται μεταξύ άλλων ο Γιάννης Στουρνάρας, όπως σημειώνει η Κάτια Μακρή στη “Real News”.

ysterografa.gr