10 Οκτωβρίου 2013

Γιαυτό ο Γερμενής βγήκε έτσι

Στους Αριστερούς παππούδες του αναφέρθηκε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Γιώργος Γερμενής κατά τη διάρκεια της συζήτησης που γίνεται αυτή την ώρα στην επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής με θέμα την άρση της ασυλίας του.


«Δεν περίμενα ποτέ να με κατηγορούν για ανατροπή του πολιτεύματος, για εσχάτη προδοσία, εγώ που έχω την ελληνική σημαία μέσα στο σπίτι μου. Ο,τι κάνω το κάνω από ενθουσιασμό και πίστη στην ιδεολογία της Χρυσής Αυγής», είπε στην αρχή της τοποθέτησής του ο κ. Γερμενής και αναφέρθηκε σε μια ανάμνηση από τα παιδικά του χρόνια...

«Θυμάμαι σαν και τώρα που μου έλεγαν ότι ο ο παππούς μου έστελνε τη μητέρα μου τη δεκαετία του '60 να αγοράσει τον Ριζοσπάστη και στη συνέχεια τον έκρυβαν στο σπίτι», πρόσθεσε απολογούμενος ο βουλευτής της ΧΑ.