06 Οκτωβρίου 2013

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

    Περιστατικό σε ένα περίπτερο ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ.
   Σήμερα το μεσημέρι σταματώ στο περίπτερο ακριβώς έξω από τη ΒΟΥΛΗ. Χωρίς να σηκώσω το κεφάλι μου , ψάχνοντας τα λεφτά μου ζητάω ένα πακέτο τσιγάρα.
    Ακούω κάτι σαν βρυχθησμό να το πω,μούγκρισμα να το πω δεν ξέρω,αλλά γυρίζω και βλέπω έναν μαύρο στο περίπτερο ,ΚΑΤΡΑΜΙ. Ποιο μαύρος δεν γίνεται.
    Του ξαναζητώ τα τσιγάρα και πάλι κάτι μου λέει στη γλώσσα του και προσπαθεί να βάλλει και μερικές ελληνικές λέξεις.
   Ευτυχώς έχω το παλιό πακέτο,του το δείχνω και έτσι συννενοούμαστε
   Γυρίζοντας να φύγω ,βλέπω από πίσω μου τα ΜΑΤ παρατεταγμένα να με κοιτούν και να γελούν.
  Τους λέω "  ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΕΙΜΑΣΤΕ και δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε ? Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά ο μαύρος έχει τα νόμιμα παραστατικά για να βρίσκεται και να δουλεύει ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ "?
  "Τι να σας πούμε κύριε,άλλοι είναι υπεύθυνοι για αυτές τις περιπτώσεις."                                      
   ΕΛΛΑΔΑ 2013

   ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ