10 Οκτωβρίου 2013

Ψωμιάδης σε Βαξεβάνη: «Από την ΕΥΠ τις βρήκες τις πληροφορίες;»


Με τις καταθέσεις των πρώην διαιτητών Γιώργου Δαλούκα, Γιώργου Κύζα και Μιχάλη Τσινιάρη και του Κώστα Βαξεβάνη συνεχίστηκε η δίκη για τους «στημένους» ποδοσφαιρικούς αγώνες. Επειτα από ένταση που προέκυψε κατά τη διάρκεια της κατάθεσης του δημοσιογράφου, όπως αναφέρει το sentragoal.gr, η δίκη διεκόπη για να συνεχιστεί την Παρασκευή, όπου αναμένεται να καταθέσει και ο Νικόλας Πατέρας.


Ο Κώστας Βαξεβάνης κατέθεσε για παλαιότερη εκπομπή που είχε κάνει για το παρελθόν του Μάκη Ψωμιάδη. Ρωτήθηκε αν του έκανε μήνυση ο Ψωμιάδης κι απάντησε: «Γιατί να μου κάνει; Είναι έκθεση πραγματικών γεγονότων» για να πάρει την απάντηση του Ψωμιάδη: «Από την ΕΥΠ τις βρήκες τις πληροφορίες;»

Κάπου εκεί πήρε το λόγο ο δικηγόρος υπεράσπισης του Ψωμιάδη, κ. Ιριώτης και του ζήτησε να μην επεμβαίνει, ενώ ζήτησε από την έδρα να μην ασχολείται με άλλες υποθέσεις, καθώς ο Ψωμιάδης κατηγορείται για συγκεκριμένα αδικήματα κι όχι για το παρελθόν του.

Αφού ανέβηκαν οι τόνοι η έδρα διέκοψε για αύριο Παρασκευή στις 12:30 το μεσημέρι, καθώς ο Βαξεβάνης ζήτησε να μεταβεί στο δικαστήριο μετά την εκπομπή του...

Δαλούκας: «Με απείλησε ο Μπέος, κύριος ο Ψωμιάδης»

Οσον αφορά στον Γιώργο Δαλούκα ρωτήθηκε αν έχει σχέση με τον Νικόλα Πατέρα, κάτι που αρνήθηκε κατηγορηματικά. «Όχι, δεν έχω καμία σχέση», είπε.

Η κατάθεση Δαλούκα αφορούσε περισσότερο σε άλλη υπόθεση που εκκρεμεί με τον Αχιλλέα Μπέο, παρά στο Καβάλα-Αγροτικός Αστέρας για το οποίο είχε κληθεί να καταθέσει.

«Με είχε απειλήσει ο Μπέος. Δεν φοβόμουν για μένα, αλλά για την οικογένειά μου» είπε ο Δαλούκας, με την δίκη αυτή να εκκρεμεί καθώς έχει πάρει αναβολή, ενώ για τον Ψωμιάδη είπε: «Μου φέρθηκε σαν κύριος».

Κατέθεσαν Κύζας, Τσινιάρης

Νωρίτερα το πρωί συνεχίστηκε για μία ακόμα ημέρα η δίκη για τα στημένα με την κατάθεση δύο μαρτύρων. Ενώπιον της έδρας βρέθηκαν οι πρώην διαιτητές Γιώργος Κύζας και Μιχάλης Τσινιάρης, οι οποίοι κατέθεσαν για δυο «ύποπτους» αγώνες. Ο Δραμινός διαιτητής κατέθεσε για το Καβάλα-Αγροτικός Αστέρας 4-1 (το οποίο θεωρεί η UEFA χειραγωγημένο) στο οποίο ήταν 4ος διαιτητής.

Ο Αθηναίος, επίσης πρώην ρέφερι, κατέθεσε για το Ολυμπιακός-Βόλου Ξάνθη. Ο Τσινιάρης φέρεται από τις συνομιλίες, ως ο διαιτητής που εκβιάστηκε από τον Μάκη Ψωμιάδη για να παίξει υπέρ της Ξάνθης στον αγώνα, ο οποίος έληξε με 3-0 υπέρ της ομάδας της Μαγνησίας.

Στην διαδικασία παρενέβη κι ο Μάκης Ψωμιάδης, ο οποίος έκανε ερώτηση στον Κύζα και στη συνέχεια είχε διάλογο με την πρόεδρο τονίζοντάς της πως ό,τι... μαγείρεμα γίνεται σ' έναν αγώνα γίνεται κατά τη διάρκειά του κι όχι πριν! «Όχι κυρία πρόεδρε. Ολα τα παράπονα των προέδρων γίνονται στο ημίχρονο... Το ακούσατε και από άλλους μάρτυρες ότι στο ημίχρονο παρεμβαίνουν παράγοντες» είπε ο Ψωμιάδης!

Ο Κύζας κατά την κατάθεσή του μίλησε:

Για το εν λόγω ματς είπε: «Θεωρώ το σκορ φυσιολογικό δεν αντιλήφθηκα κάτι επιλήψιμο».

Σε σχέση με τις συνομιλίες και το πως ορίζονταν οι διαιτητές, είπε: «Δεν νομίζω ότι οι πρόεδροι μπορούσαν να ορίσουν τους διαιτητές που ήθελαν».

Τι γνωρίζεις για τα στημένα: «Για τα στημένα ξέρω μόνο τον ντόρο που έγινε».

Για τον Ψωμιάδη είπε: «Δεν έχω ακούσει κάτι για τον Ψωμιάδη, ούτε προσπάθησε κάποιος από τους Μάκη, Σταύρο και Παπακώστα να με επηρεάσει. Ούτε έχω ακούσει κάτι από συνάδελφό μου. Ο Ψωμιάδης ερχόταν και μας ευχόταν μόνο καλή επιτυχία, όπως κάνουν όλοι».

Για τον Παπακώστα, είπε: «Δεν έχω ακούσει κάτι για τον Παπακώστα, είναι ήπιο άτομο, ούτε καν διαμαρτύρεται στο γήπεδο».

Ερώτηση από τον Μάκη Ψωμιάδη:

Σας κατήγγειλε κάποιος κάτι γι αυτό το ματς ώστε να το γράψετε στο φύλλο αγώνα; «Όχι δεν υπήρχε κάτι για να σημειώσουμε».

Η πρόεδρος πήρε τον λόγο και τόνισε: «Καλά, έτσι κι αλλιώς πριν το ματς γίνονται όλα, όχι στη διάρκεια ώστε να γραφτούν στο φύλλο αγώνα».

Μάκης Ψωμιάδης: «Όχι κυρία πρόεδρε. Ολα τα παράπονα των προέδρων γίνονται στο ημίχρονο... Το ακούσατε και από άλλους μάρτυρες ότι στο ημίχρονο παρεμβαίνουν παράγοντες»

Ο Μιχάλης Τσινιάρης μίλησε για το Ολυμπιακός Βόλου-Ξάνθη

«Δεν με ενόχλησε κανείς για το παιχνίδι εκείνο. Δεν με ενόχλησε ποτέ ο Ψωμιάδης».

Γιατί ο Μπέος στη συνομιλία σας χαρακτηρίζει: «Όργανο των άλλων; Δεν ήμουν όργανο κανενός».

Για τη φράση που λέει ο Ψωμιάδης σε συνομιλία: «Πες του το στην ψύχρα. Γι αυτό τον έβαλα εκεί. Για να παίξει Ξάνθη", ο Τσινιάρης απάντησε: "Το ματς ήρθε 3-0 άνετα. Μπορεί ο Ψωμιάδης να θεωρεί ότι υπάρχει κάποιο σύστημα του Μπέου και εγώ δεν ανήκω σε αυτό. Μπορεί να θεωρούσε ότι είμαι αντικειμενικός διαιτητής. Ο Μπέος δεν ήθελε εμένα για κάποιους δικούς του λόγους. Ίσως δεν του ήμουν αρεστός. Μπορεί να θεωρεί ο Μπέος ότι όσοι δεν είναι μαζί του, είναι όργανα άλλων. Μια ενόχληση για το ματς είχα μόνο μετά το παιχνίδι από τον κύριο Μπέο, που με πήρε να μου κάνει παράπονα».

Για τον Ψωμιάδη και τα παιχνίδια της Καβάλας, είπε: «Τρεις αγώνες είχα σφυρίξει της Καβάλας και ουδέποτε με ενόχλησε. Και ήταν από τους λίγους που ήταν κύριοι απέναντί μου. Δεν έχω ακούσει ποτέ να απειλούν ή να εκβιάζουν ή να στήνουν παιχνίδια ο Μάκης και ο Σταύρος Ψωμιάδης μαζί με τον Παπακώστα. Ουδέποτε υπήρξα θύμα εκβιασμού".Κώστα Βαξεβάνη».

Πηγή: sentragoal.gr