28 Νοεμβρίου 2013

Ο «μαυρισμένος» Ομπάμα, ο οργασμός και άλλες ατάκες του Μπερλουσκόνι

Με τις ατάκες του έγραψε ιστορία. Η ελευθεροστομία του Σίλβιο Μπερλουσκόνι είναι «μνημειώδης» και δύσκολα ξεχνά κανείς ότι κάποτε αποκάλεσε «μαυρισμένο» τον Αμερικανό Πρόεδρο, Μπαράκ Ομπάμα. Δεν είναι να απορεί κανείς που στα τέλη του 2011, όταν την σκυτάλη στην πρωθυπουργία πήρε ο σοβαρός τεχνοκράτης, Μάριο Μόντι, οι ξένοι ανταποκριτές, τα...έβαψαν μαύρα, διερωτώμενοι με...νοσταλγική διάθεση: «και τώρα τι θα απογίνουμε χωρίς τον Σίλβιο»;
Ο πρώην πρωθυπουργός ήξερε να προκαλεί θόρυβο με τις απίστευτες ατάκες και τους τολμηρούς χαρακτηρισμούς που δεν δίσταζε να χρησιμοποιήσει για τον…οποιονδήποτε. Σε συνδυασμό με τον αέρα λατίνου εραστή, συνιστούσε την ιδανική αφορμή για ένα καλό πρωτοσέλιδο.

Έχει μιλήσει για όλα, από την πολιτική και την δικαιοσύνη, μέχρι το σεξ, με ομολογουμένως απαράμιλλο στυλ. Μεταξύ άλλων, έχει πει:

Για την προσωπικότητά του:
«Ο καλύτερος πολιτικός ηγέτης στην Ευρώπη και στον κόσμο»

«Δεν υπάρχει κανείς στην παγκόσμια σκηνή που να μπορεί να συγκριθεί μαζί μου»

«Από αγάπη για την Ιταλία, ένιωσα ότι έπρεπε να την γλιτώσω από την Αριστερά»

Για τις γυναίκες και το σεξ:
«Καλύτερα να σου αρέσουν τα όμορφα κορίτσια από το να είσαι γκέι»

«Οι γυναίκες κάνουν σειρά για να με παντρευτούν. Ο θρύλος λέει ότι ξέρω πώς να το κάνω»

«Δεν κατάλαβα που είναι η ευχαρίστηση όταν χάνεις την χαρά της κατάκτησης» (απάντηση στο αν πλήρωσε για να κάνει σεξ)

«Όταν ρωτήθηκαν αν θα ήθελαν να κάνουν σεξ μαζί μου, το 30% των γυναικών απάντησε ναι, ενώ το υπόλοιπο 70% είπε: Τι; Πάλι;»

«Ωστόσο αν μου επιτρέπεις… κατά τη γνώμη μου είναι κληρονομικό...Το να έχεις οργασμό…Μου επιτρέπεις; Πρέπει να το κάνεις μόνη σου…Πρέπει ν' αγγίζεις τον εαυτό σου με κάποια συχνότητα» (οδηγίες προς την εκδιδόμενη Πατρίτσια Ντ' Αντάριο σύμφωνα με υποκλοπές των ροζ συνομιλιών)

«Μα είναι δυνατόν; Είμαι 75 χρονών…33 κοπέλες μέσα σε 2 μήνες μου φαίνονται πολλές ακόμη και για ένα τριαντάρη. Είναι πολλές για τον οποιονδήποτε...Έχω πάντα δίπλα μου την αρραβωνιαστικιά μου την οποία ευτυχώς κατόρθωσα να κρατήσω μακριά από αυτή την λάσπη. Αν είχα κάνει όλα αυτά που λένε, θα μου είχε βγάλει τα μάτια. Και σας διαβεβαιώνω ότι έχει μακριά νύχια» (απάντηση του Σίλβιο το 2011 για τα ροζ πάρτι στα οποία εμπλέκονταν 33 νέες γυναίκες, σύμφωνα με την επίσημη έκθεση των δικαστών)

Για την δικαιοσύνη
«Είμαι αναμφίβολα ο άνθρωπος που έχει διωχθεί περισσότερο στην παγκόσμια ιστορία, στην ιστορία του ανθρώπου»

«Είμαι ο Ιησούς Χριστός της πολιτικής. Είμαι ένα υπομονετικό θύμα, ανέχομαι τους πάντες, θυσιάζομαι για όλους»

Για την Αριστερά
«Η Αριστερά δεν έχει καθόλου γούστο, ούτε καν στις γυναίκες»

Για τον Μουσολίνι
«Ο Μουσολίνι δεν σκότωσε ποτέ κανέναν. Ο Μουσολίνι έστελνε τον κόσμο διακοπές σε μια εσωτερική εξορία»

Στον Μάρτιν Σουλτς (Γερμανός πολιτικός, νυν πρόεδρος ευρωκοινοβουλίου)
«Ξέρω ότι στην Ιταλία κάποιος γυρίζει μια ταινία για τα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης. Θα σε προτείνω για τον ρόλο του Κάπο (φρουρός). Θα ήσουν τέλειος»

Δήμητρα Ράγια / www.ethnos.gr