03 Νοεμβρίου 2013

Οντίν Λιναρδάτου: Δεν πρόδωσα την ΕΡΤ

Τις κατηγορίες περί “προδοσίας”, που συνοδεύουν τους δημοσιογράφους που επέλεξαν να συνεχίσουν στη Δημόσια Τηλεόραση, αφήνοντας τους πρώην συναδέλφους τους στην ΕΡΤ στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής, αντικρούει η Οντίν Λιναρδάτου.

Η δημοσιογράφος παρουσιάζει μαζί με τη Σταυρούλα Χριστοφιλέα την “Πρωινή Ενημέρωση” στη Δημόσια Τηλεόραση, και με συνέντευξή της στο ένθετο “Real Life” της εφημερίδας “Real News”, απαντάει σε όσους κατηγόρησαν την ίδια αλλά και άλλους συναδέλφους της.

“Ήξερα ότι πολλοί με έβριζαν, με κατηγορούσαν ότι πρόδωσα τις αρχές μου, τους συναδέλφους μου, τέτοια. Αυτό δεν μου ήταν ασφαλώς ευχάριστο. Τα είχα καλά όμως με τη συνείδησή μου. Η κυβέρνηση έκανε ένα μεγάλο λάθος, για να χρησιμοποιήσω επιεική λέξη, κλείνοντας την ΕΡΤ.

Αλλά η τηλεόραση πρέπει να προχωρήσει. Κι εγώ πίστευα και πιστεύω πως από τη δημιουργία της νέας, σύγχρονης Δημόσιας Τηλεόρασης, δεν θα πρέπει να λείπουν οι αξιόλογοι και έμπειροι άνθρωποι της ΕΡΤ”, σημειώνει μεταξύ άλλων η Οντίν Λιναρδάτου.