02 Δεκεμβρίου 2013

ΨΕΥΤΙΚΟ το προφίλ της 15χρονης κόρης του Paul Walker στο Facebook

Το γύρο του κόσμου και των ΜΜΕ, έκανε χθες η είδηση για το συγκινητικό αντίο της 15χρονης κόρης του Paul Walker, μέσω… Facebook.

Όπως γράφτηκε, η Meadow Walker, φερόταν να.... αποχαιρετά τον 40χρονο ηθοποιό, με ένα πολύ συγκινητικό μήνυμα, και μια φώτο στην οποία ποζάρει με το μπαμπά της, όταν ήταν μόλις οχτώ ετών.



Το υποτιθέμενο «αντίο», έλεγε τα εξής:

«Όταν ήμουν μικρή, μου έμαθε να περπατάω, να χαμογελάω και να μην τα παρατάω ποτέ. Τον αγάπησα πριν ακόμα μάθω τι είναι η αγάπη. Ήταν ο ήρωας μου. Ο αληθινός μου ήρωας. Θα βρίσκεται πάντα στην καρδιά μου. Κλαίω την ώρα που γράφω αυτό. Έφυγες αλλά θα μείνεις αξέχαστος. Αναπαύσου εν ειρήνη μπαμπά!»


Τελικά όμως, η είδηση δεν ισχύει, μιας και όπως αναφέρει τον TMZ, η 15χρονη κόρη του Paul Walker δεν έχει καν Facebook!



Οι εκπρόσωποι του ηθοποιού, με το που έμαθαν πως υπάρχει το εν λόγω ψεύτικο προφίλ, επικοινώνησαν αμέσως με το Facebook, και το «κατέβασαν».

Στις φωτογραφίες, βλέπετε τον Paul Walker με την 15χρονη κόρη του, κατά τη διάρκεια χαλαρής βόλτας τον Ιούνιο, στο Montreal, όταν ακόμα δεν είχαν ιδέα τι τραγικό τους επεφύλασσε η μοίρα.

star.gr