02 Δεκεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ-Αγγελοπούλου : “Τι να έκανα; Να βγω στο Σύνταγμα να φωνάζω "είμαι καλή πάρτε με";”

‘Εγινε η “σκύλα” των Ολυμπιακών αγώνων της Αθήνας, αλλά δεν σκέφτηκε ποτέ  να “βγάλει” από την χώρα μας, αντίθετα η οικογένεια έβαλε πολλά χρήματα . Στο τέλος όμως δεν  ήθελε κανένας να την χρησιμοποιήσει. Η Γιάννα Αγγελοπούλου μίλησε ακόμη και για τον Αντώνη Σαμαρά στην συνέντευξη που παραχώρησε στο ΡΙΚ κατά την παρουσίαση του βιβλίου της στην Κύπρο

Ορισμένα σημεία από την συνέντευξη της

Αναφερόμενη σε εκείνη την εποχή

”Μια πορεία με πολλά διαφορετικά πράγματα. Εάν έπρεπε να κρατήσω κάπου την ψυχραιμία μου, την κρατούσα. Αλλά γενικά ήμουν πολύ ανθρώπινη. Γελασα, θύμωσα, έβαλα τις φωνές και ήμουν και η bitch που έσπρωχνε τα πράγματα, αλλά πάντα αισθανόμουν και με ενδιέφερε. Πάντα με ένοιαζε και είχα συναισθήματα. Aυτό είναι πολύ σημαντικό είτε είσαι απλός άνθρωπος, είτε πολιτικός. Δεν ήμουν ποτέ αδιάφορη. Πάντα είχα ερωτήσεις μπαίνοντας στην Βουλή. Ακόμη και σαν μαμά δεν ήμουν ποτέ αδιάφορη.





Για τα χρήματα που ξόδεψε

”Δεν άφησα σε κανέναν το δικαίωμα και το περιθώριο να θεωρήσει ότι με έχει στο τσεπάκι του. Δεν μπορούσε κανείς να με εκβιάσει. Στηρίζομαι στον εαυτό μου και ποτέ δεν σκέφτηκα να ”βγάλω’ από την χώρα μας. Δεν θέλαμε να έχουμε επιχειρηματικά συμφέροντα στην Ελλάδα με τον Θόδωρο. Ξοδέψαμε πάρα πολλά χρήματα για τους Ολυμπιακούς.

Για αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς

”Κανείς δεν ήθελε να με χρησιμοποιήσει. Τί να έκανα, να βγω στο Σύνταγμα και να φωνάξω είμαι καλή, πάρτε με; Αν κάποιος θέλει να το κάνει να το κάνω. Αν όχι… 
Δεν προσπάθησα να δημιουργήσω προσωπική κρυφή ατζέντα και να εκμεταλλευθώ τον θαυμασμό του κόσμου. Δεν είναι όλα αντιπαροχή. Δίνω στην χώρα μου χωρίς να ζητάω”.

Για τον Αντώνη Σαμαρά

”Αχνοφαίνεται στον ορίζοντα μια προσπάθεια γόνιμη. Αλλά η κρίση είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να μη περιμένουμε πάντα τον απο μηχανής Θεό γιατί η υπόθεση είναι στα χέρια όλων”