31 Ιανουαρίου 2014

Πέντε s@x symbols που αναστάτωσαν τέσσερις γενιές Ελλήνων [εικόνες]

Στο περπάτημά τους αναστατώνουν ακόμα και τώρα τον ανδρικό πληθυσμό. Τα φλας στράφηκαν πάνω τους, ενώ έκαναν τους πάντες να παραμιλούν. Ο λόγος για τις «θεϊκές» γυναικείες υπάρξεις του θεάτρου και της τηλεόρασης, οι οποίες ήξεραν να παίζουν καλά το παιχνίδι με τον φακό...
Zωή Λάσκαρη, Μάρθα Καραγιάννη, Ελένη Φιλίνη, Βάνα Μπάρμπα, Δήμητρα Ματσούκα... Γυναίκες σύμβολα του σεξ, όχι μόνο της μοναδικής ομορφιάς τους. Αλλά και λόγω της έντονης προσωπικότητά τους...

Δεκαετία '70: Ζωή Λάσκαρη ή Μάρθα Καραγιάννη;
Από τη μία, η ξανθιά, η εκλεπτυσμένη, η high class, η –look but don't touch- Ζωή Λάσκαρη. Από την άλλη, η Μάρθα Καραγιάννη. Μελαχρινή, απλή, κορίτσι της διπλανής πόρτας. Σύμφωνα με το provocateur.gr, οι της «καλής κοινωνίας» λατρεύουν την κλασάτη ξανθιά, που πλασάρεται ως ελληνίδα Brigitte Bardot. Η Μάρθα Καραγιάννη είναι αγαπητή στα λαϊκά στρώματα.

Η Ζωή Λάσκαρη λέει το μεγάλο «ναι» σε ρόλους με μεγάλο ρίσκο, όπου υπάρχουν και τολμηρές σκηνές. Φυσικά και κερδίζει το «μεγάλο στοίχημα»! Εκτός από κάποιες σκηνές με γυμνό, οι εμφανίσεις της στις ταινίες είναι όλες πολύ θηλυκές και ακολουθεί τα τελευταία trends της μόδας παγκοσμίως. Μάλιστα, όταν το 1963 εμφανίστηκε στις Κάννες με το περίφημο διχτυωτό φόρεμα, έκανε τους παρευρισκομένους να παραμιλούν, ενώ την επομένη, η φωτογραφία της έπαιζε στις γαλλικές εφημερίδες!



Από την άλλη, τολμηρές εμφανίσεις έχει κάνει και η Μάρθα Καραγιάννη. Ειδικά στα μιούζικαλ, ο Γιάννης Δαλιανίδης εκμεταλλεύεται –σχεδόν- στο έπακρο το θηλυκό κορμί της πρωταγωνίστριας. Ήταν ο σπουδαίος Νίκος Κούρκουλος που είχε κάνει τη θρυλική δήλωση, "Ποια Καρέζη; Ποια Λάσκαρη; Η Μάρθα Καραγιάννη"!


1980 Ελένη Φιλίνη Rulz
Το βίντεο είναι της μόδας και οι stars της εποχής είναι οι Πάνος Μιχαλόπουλος, Σταμάτης Γαρδέλης, Στάθης Ψάλτης, ενώ δύο είναι οι γυναίκες που μπαίνουν στα εξώφυλλα του Super Κατερίνα και του Μανίνα. Η Ελένη Φιλίνη, η Καίτη Φίνου και η Σοφία Αλιμπέρτη.

Από τις τρεις, το sex symbol της δεκαετίας είναι η Ελένη Φιλίνη. Η Καίτη Φίνου είναι πολύ καλό κορίτσι, η Σοφία Αλιμπέρτη είναι πολύ μικρό κορίτσι και η Ελένη Φιλίνη είναι θηλυκό. Επιβλητική, με έντονο βλέμμα, μακριά κατάμαυρα μαλλιά, καμπύλες βγαλμένες από άλλες δεκαετίες...


Ντεκολτέ που αναδεικνύουν το μπούστο της και κοντές φούστες για να βγουν σε κοινή θέα τα καλλίγραμμα πόδια της. Αυτά είναι τα... βασικά υλικά για τα πλάνα της πρωταγωνίστριας και μερικά γκρο πλαν στο σαγηνευτικό της βλέμμα.

Και κάπως έτσι, δίπλα στην αφίσα της ομάδας, η φωτογραφία της Φιλίνη φιγουράρει στα επιπλοποιεία, κάτι σαν ανδρικό εικονοστάσι, δηλαδή!

1990 Η επέλαση της Βάνας
Μεσογειακή. Προικισμένη. Με βλέμμα αποπλάνησης, με τα χείλη σε απόσταση λίγο πριν ενωθούν... Θηλυκό με τσαμπουκά! Φτάνει να παίξει και σε οσκαρική ταινία, το Mediterraneo (1991), μια ιταλική παραγωγή.


Κάπως έτσι, οι έρωτες της γίνονται πρωτοσέλιδοι, ενώ οι φωτογραφήσεις της βρίσκονται πίσω από το καρεδάκι Η-Παναγιά-μαζί-σου στο παρμπρίζ της νταλίκας.

2000 Δήμητρα Ματσούκα
Η Δήμητρα Ματσούκα με τον... υφέρποντα ερωτισμό, το σαγηνευτικό βλέμμα, το «καθαρό πρόσωπο», τις τέλειες αναλογίες, την ιδιαίτερη φωνή, τα μικροσκοπικά μίνι και τα καυτά τζιν σορτσάκια.


Η Δήμητρα Ματσούκα των καυτών φωτογραφήσεων, με το alternative style, του «Αχ κύριε Μάνο μου», γίνεται η pop ντίβα, το εξώφυλλο που θέλουν όλοι να έχουν. Paparazzi την κυνηγούν, παρουσιαστές της τηλεφωνούν καθημερινά για μια συνέντευξη.

Καμία γυναίκα δεν γίνεται sex symbol, αν δεν το θέλει η ίδια. Και κανένα sex symbol δεν έγινε επειδή κάποιοι την επέβαλαν. Χρειάζεται αυτό το κάτι.