27 Φεβρουαρίου 2014

Β.Μπαλάφας: Για να μην ξεχνιόμαστε ...

Βασίλης Μπαλάφας

Όσοι (ελάχιστοι) μιλούσαμε και γράφαμε ήδη από το 2007 για διάφορες ΜΚΟ και τον ρόλο του Ρόντου λοιδορηθήκαμε, λιθοβοληθήκαμε και απαξιωθήκαμε ακόμα και από πολλούς "συνοδοιπόρους" μας που σήμερα βαυκαλίζονται σε βουλευτικά έδρανα. Σήμερα εμείς δεν χρειάζεται να μιλήσουμε (όπως μας ζητούν διάφοροι). Απλά παραμένουμε στην αναμονή, στη γλυκιά δικαίωση της "γωνίας". Γιατί τελικά μόνο η "γωνία" δικαιώνει. Υπενθυμίζω μια μόνο αποστροφή από την μια και μοναδική ομιλία μου στην Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ το 2011 : "Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την ΜιΚιΟποίηση του κοινοβουλευτισμού και των κομμάτων, αν πρώτα δεν εξαντλήσω ότι έχω προσπαθήσει να πάρω ό,τι ήταν δυνατό από την οργανωτική δομή της παράταξης, από τα στελέχη μας. Αν δεν έχω εξαντλήσει την αξιολόγησή τους, αν δεν έχω επιδιώξει να δώσω ερεθίσματα δημιουργικής συνεισφοράς και συμβολής.".

Το link της ομιλίας μου τότε ... Τον μακρινό Φεβρουάριο του 2011 :

http://vbalafas.blogspot.gr/2011/02/3.html