03 Φεβρουαρίου 2014

Μας μπέρδεψες κυρά Φωτεινή! Γουστάρεις μπάρμπα Γιάννη και όταν βρίζει Σαμαρά και Καραμανλή ή μόνο όταν κοιμάται στα δημοτικά συμβούλια;

-Το ξανάπαμε: ένα τμήμα της γερασμένης δεξιάς, γουστάρει Μπουτάρη!
-Ωραίους συμμάχους στη ΝΔ βρήκε ο κυρ Γιάννης ! Το ΄χει το όνομα Johny φαίνεται να ΄ναι τραβηχτικό στις γυναίκες.
-Ο Σαμαράς δεν τη διέγραψε πάντως. 

«Εγώ από τις προηγούμενες εκλογές είχα τοποθετηθεί υπέρ του να ...
στηρίξουμε τον κ. Μπουτάρη στη Θεσσαλονίκη. Δεν αλλάζω εγώ την γνώμη μου. Θέλει «Μπουτάρηδες» η Τοπική Αυτοδιοίκηση και «Πιπιλές», όπως είχα πει και παλαιότερα, με την έννοια ότι εγώ ήμουν της κοινωνίας άνθρωπος, δεν είχα σχέση ούτε με τη Νέα Δημοκρατία, ούτε με τον κομματικό μηχανισμό. Ο κ. Μπουτάρης είναι Θεσσαλονικιός, είναι «κιμπάρης», είναι ένας άνθρωπος χορτασμένος στη ζωή του, είναι κοσμογυρισμένος, έχει αντίληψη του τι σημαίνει «πόλη». Η πόλη δεν είναι για να κάνουμε «τραλαλά-τραλαλό», ούτε να φέρνουμε «κιτς» συμπεριφορές στον πολιτιστικό – για παράδειγμα – τομέα».

Πάντως η Πιπιλή γουστάρει και Καραμανλή, τον οποίο όμως δεν γουστάρει ο Μπουτάρης.
Μας μπέρδεψες κυρα Φωτεινή......Τρείς λαλούν και δυό χορεύουν...