12 Φεβρουαρίου 2014

Ο Κακλαμάνης έφυγε βρίζοντας από τη Βουλή

«Όποιος καταθέτει, καταθέτει…» είπε ο Πρωθυπουργός στους δημοσιογράφους που τον ρώτησαν στο καφενείο της Βουλής για τις δύο υποψηφιότητες στην Αθήνα, του Άρη Σπηλιωτόπουλου και του Νικήτα Κακλαμάνη. Μα πριν αλέκτωρα φωνήσαι και λίγο μετά την ανακοίνωση του Άρη Σπηλιωτόπουλου ότι κατεβαίνει στο Δήμο Αθηναίων ο Νικήτας Κακλαμάνης έφυγε βρίζοντας από τη Βουλή.

Μπροστά του ήταν ο πρώην Υφυπουργός Γεράσιμος Γιακουμάτος, ο οποίος άκουγε τα… γαλλικά του Νικήτα Κακλαμάνη αλλά προτίμησε τη σιωπή.

Τελικά, ο Νικήτας Κακλαμάνης όχι μόνο δεν πήρε μέρος στην ονομαστική ψηφοφορία για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας αλλά έφυγε… κατεβάζοντας θεούς και δαίμονες.

«Κύριε Σπηλιωτόπουλε, ο κύριος Κακλαμάνης έφυγε βρίζοντας από δω και μάλιστα χωρίς να ψηφίσει» ρώτησε ο δημοσιογράφος της Ζούγκλας τον Άρη Σπηλιωτόπουλο.

«Εγώ δεν έχω καμία ευθύνη» απάντησε ο υποψήφιος Δήμαρχος.

Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος έδειχνε σαν να είχε πάρει κι επίσημα το χρίσμα από το Μαξίμου.

Λίγο αργότερα με ένα δελτίο Τύπου ο Νικήτας Κακλαμάνης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Καταθέτω επίσημα, στις Αθηναίες και στους Αθηναίους, την υποψηφιότητά μου για το δήμο της πόλεως των Αθηναίων. Το πρόγραμμα της ανεξάρτητης αυτοδιοικητικής παράταξης, της οποίας θα ηγηθώ, θα παρουσιαστεί δημόσια, σε ανοιχτή εκδήλωση, στο προσεχές μέλλον. Η αγάπη μου για την Αθήνα δεν είναι ευκαιριακή. Για μένα ήταν, είναι και θα είναι Πρώτα, η Αθήνα».

«Μιλήσατε τις τελευταίες μέρες με τον κύριο Κακλαμάνη, είπατε για το Δήμο;» ήταν η επόμενη ερώτηση στον Άρη Σπηλιωτόπουλο.

«Μα εγώ έχω πολύ καλές σχέσεις με το Νικήτα. Μιλήσαμε και μάλιστα του είπα ότι αν είναι ο ίδιος εγώ θα τον στηρίξω. Είναι φίλος μου και έχουμε καλές σχέσεις» συμπλήρωσε ο Άρης Σπηλιωτόπουλος.
Στην Νέα Δημοκρατία ωστόσο δείχνουν όλοι να είναι μπερδεμένοι με τα όσα γίνονται.

«Είναι ωραία πράγματα αυτά; Εσείς τι λέτε; Εγώ θεωρώ πως αυτά δεν είναι ωραία πράγματα» είπε ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Κοντογιάννης.

Με τη φράση του Μάου Τσε Τουνγκ και με αρκετή δόση χιούμορ προσπαθούσε να απαντήσει ο Βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας Μιχάλης Ταμήλος.

«Αφήστε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν» επαναλάμβανε ο Μιχάλης Ταμήλος.

Ένας πρώην Υπουργός διείδε περίεργα σενάρια από την πλευρά του Μαξίμου.

«Εμάς τους Βουλευτές μας ρώτησε κανένας, να ακούσουν και μας . Ποια γκάλοπ είναι αυτά που ήθελαν τον Άρη; Κι εγώ σας λέω ότι σε όλα είχε πατώσει! Δύο μήνες τώρα ο Κακλαμάνης πήγε και τους είπε ότι αν δεν υπάρχει άλλος ,εγώ προτίθεμαι να κατέβω. Και συ πας και κατεβάζεις τον Άρη. Άρα ,στόχος σου είναι να μην πάρει κανένα Δήμο η Νέα Δημοκρατία. Αυτό που έγινε σήμερα είναι αδιανόητο. Δεν το χωράει ανθρώπινος νους. Έχεις ένα ΣΥΡΙΖΑ διαλυμένο ,στριμωγμένο στο καναβάτσο και πας και κάνεις αυτό με τον Κακλαμάνη, δεν το πιστεύω….» μονολογούσε πιάνοντας το κεφάλι του το κορυφαίο στέλεχος του κόμματος.

«Όλα θα πάνε μια χαρά» έλεγε χαμογελαστά και αισιόδοξα ο Βουλευτής Κώστας Σκρέκας, εκφράζοντας την αισιόδοξη πλευρά της κυβέρνησης.

Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα…

Λάμπρος Παναγιώτου
zougla.gr