26 Φεβρουαρίου 2014

BINTEO-Ο Νικήτας στηρίζει Σγουρό… Άρη στον β΄ γύρο και εννοείται ότι δεν παραιτείται από βουλευτής...

Υπέρ της υποψηφιότητας του Γιάννη Σγουρού για την Περιφέρεια Αττικής στις εκλογές του Μαϊου τάχθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης, στο πλαίσιο συνέντευξης την οποία παραχώρησε στην εκπομπή της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ “Πρώτη Γραμμή”, με τον Βασίλη Λυριτζή και τον Δημήτρη Οικονόμου.

Ο βουλευτής Α’ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας εμφανίστηκε αισιόδοξος για τις προοπτικές να φτάσει στον δεύτερο γύρο, και εκεί να κερδίσει τον Γιώργο Καμίνη, παίρνοντας τη ρεβάνς για την ήττα που γνώρισε στις εκλογές του 2010, δεν δίστασε ωστόσο να δηλώσει ότι, εφόσον στη δεύτερη Κυριακή περάσει ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, ο ίδιος θα ψηφίσει τον συνάδελφό του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας.

“Ο κ. Σπηλιωτόπουλος δεν έχει πει ακόμη κάτι αντίστοιχο”, πρόσθεσε με νόημα ο Νικήτας Κακλαμάνης, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι σκοπεύει να παραιτηθεί από βουλευτής μονάχα στην περίπτωση που εκλεγεί Δήμαρχος Αθηναίων.

«Τη χάρη να αφήσω την έδρα μου στη Βουλή δεν θα την κάνω σε κανέναν παρά μόνο στον λαό της Αθήνας» είπε και συνέχισε: «Η μόνη περίπτωση εγώ να φύγω από τη Βουλή είναι μόνο αν οι Αθηναίοι με τιμήσουν και με επανεκλέξουν δήμαρχό τους».

Ο Νικήτας Κακλαμάνης μάλιστα άφησε εκ νέου αιχμές για την υποψηφιότητα του Αρη Σπηλιωτόπουλου - που είναι ο επίσημος υποψήφιος της ΝΔ:  «Εγώ είμαι υποψήφιος στην Αθήνα από το ‘90 δεν έρχομαι από τις Κυκλάδες», είπε χαρακτηριστικά.

Απαντώντας από την άλλη στη δήλωση του Γιώργου Καμίνη ότι «το παλιό αρνείται να φύγει από τη μέση» τόνισε ότι «εκτός από τον κ. Βαλλιανάτο ο μόνος πραγματικά ανεξάρτητος είμαι εγώ είτε αρέσει είτε δεν αρέσει. Δεν στηρίζομαι από το κόμμα μου».

Και απευθυνόμενος προς τον Γιώργο Καμίνη είπε: «Μην το παίζει ανεξάρτητος - στηρίζεται από ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ».

«Εξι φορές με εξέλεξαν βουλευτή οι Αθηναίοι, δεν ήθελαν να με αφήσουν... Εμένα η αγάπη μου για την Αθήνα δεν είναι όψιμη, εγώ έμεινα ενεργός στο δημοτικό συμβούλιο, άλλοι έφευγαν» τόνισε και κατηγόρησε τον νυν δήμαρχο ότι δεν έχει κάνει ένα έργο. «Δείξτε τη φωτογραφία με ένα έργο. Εγώ έκανα 17 πάρκα» σημείωσε.

Απ’ την άλλη, ο Νικήτας Κακλαμάνης μίλησε με κολακευτικά λόγια για το έργο του Γιάννη Σγουρού, θυμίζοντας την καλή συνεργασία που είχαν σε θέματα Αυτοδιοίκησης.

\