12 Μαρτίου 2014

Ρε Σταύρακα που θα πάει αυτή η δουλειά; Κάθε μέρα θα φεύγει κι ένας άλλος: «Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με το «Ποτάμι»

Στο τέλος θα μείνεις με τη ΠΑΣΟΚα την Ταχιάου και τον Κνιτοφιλελέ Δήμου να ονειρεύονται υπουργεία...

«Είμαι φίλος με τον Σταύρο Θεοδωράκη και συνεργάτης του στο protagon.gr όπου αρθρογραφώ εβδομαδιαίως αλλά με λογοτεχνικά κυρίως θέματα. Μου ζήτησε προ καιρού να είμαι σε μια ομάδα φίλων του που θα παρουσιάσει δημοσίως. Είμαι πράγματι φίλος του αλλά καμία απολύτως πολιτική σχέση έχω....
με το «Ποτάμι» και με τις όποιες πολιτικές θεμιτές φιλοδοξίες και επιδιώξεις έχουν οι άνθρωποι που το πλαισιώνουν. Θέλω να το κάνω σαφές αυτό για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις»

Αυτή τη λακωνική δήλωση έκανε στην «Πρωϊνή» ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας Θοδωρής Γκόνης όταν τον ρωτήσαμε χθες το πρωί.

http://www.proininews.gr/