10 Απριλίου 2014

Μαρία Μενούνος: Γιατί με αποκλήρωσαν και με άφησαν άστεγη οι γονείς μου

«Με είχαν αποκληρώσει οι γονείς μου» αποκάλυψε η Μαρία Μενούνος αφήνοντας τους πάντες άφωνους. Η δημοφιλής Ελληνικής καταγωγής παρουσιάστρια αναφέρθηκε και στο λόγο που οι γονείς της έλαβαν την απόφαση αυτή και έχει να κάνει με τον σύντροφό της.

Η παρουσιάστρια εξομολογήθηκε στο ριάλιτι «Chasing Maria» όπου πρωταγωνιστεί, ότι ο σύντροφός της Κέβιν Αντεργκάρο δεν ήταν αποδεκτός από τους γονείς της, καθώς δεν ήταν Ελληνας. «Ο πατέρας μου ήταν πολύ συγχυσμένος, σχεδόν με αποκλήρωσε. Μου στέρησε την εκπαίδευση, και ήμουν σχεδόν άστεγη, χωρίς μόρφωση, χωρίς πτυχίο... τίποτα! Αλλά τουλάχιστον είχα τον Κέβιν», είπε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια.

Οι σχέσεις τους στην πορεία, βέβαια, έφτιαξαν και μάλιστα οι γονείς της, ζήτησαν συγνώμη από την παρουσιάστρια και τον σύντροφό της, με τον οποίο είναι μαζί τα τελευταία 16 χρόνια.