07 Απριλίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ-Αφού δεν υπάρχουν οργανωμένες δομές ψυχικής υγείας η Ραχήλ Μακρή συνεχίζει ελεύθερη: Να μου φέρουν αποδείξεις

Ρε Ραχήλ όλο ξεχνάω να σε ρωτήσω: Το στόμα γιατί το στραβώνεις όταν μιλάς; Για κοιταξέ το μήπως είναι ιδιοψυχαναγκαστική νεύρωση... δεν είναι κακό... είχα πχ κάποτε ένα γνωστό που όποτε έλεγε "αράπης" έβαζε το χέρι του στο στόμα να βγάλει μια τρίχα που νόμιζε ότι είχε κάτω απ' τη γλώσσα του...  δες το μήπως το στόμα στραβώνει κάθε φορά που λες πχ. τη λέξη "χούντα"... και γιαυτό είναι στραβό όλη την ώρα

Πάντως στον ΣΚΑΪ όπου πριν λίγο τους έβγαλε και τους 5 δημοσιογράφους "χουντικούς" (της έπεσε η μασέλα της ΣΥΡΙΖΑίας Καλογεροπούλου) αρνήθηκε να αποκαλύψει τι ψήφισε όσον αφορά την άρση ασυλίας των ΧΑυγιτών στην επιτροπή δεοντολογίας της Βουλής

Για τις αντιδράσεις που έχουν προκληθεί μετά τη μήνυση που κατέθεσε κατά της δημοσιογράφου Δέσποινας Κονταράκη μίλησε η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Ραχήλ Μακρή.

«Τους καλώ να καταθέσουν τα πρακτικά της συνεδρίασης  της Επιτροπής καθώς και το οπτικοακουστικό υλικό το οποίο να αποδεικνύει αυτά που μου προσάπτουν», ανέφερε η Ραχήλ Μακρή, μιλώντας έξω απο τη Βουλή.

Δείτε το βίντεο από τον ALPHA


Δε θέλουν μόνο την πολιτική μου εξόντωση, αλλά επιζητούν και τη σωματική μου εξόντωση

Για τις μηνύσεις εναντίον δημοσιογράφων και τη σύλληψη της δημοσιογράφου Δέσποινας Κονταράκη για το άρθρο της στον «Ελεύθερο Τύπο» μίλησε η Ραχήλ Μακρή στον ΣΚΑΪ λέγοντας πως «θα πρέπει όλοι να πάνε στη δικαιοσύνη και να αποδείξουν τα γραφόμενά τους».

«Η συκοφαντία και ανάρτηση προσωπικών δεδομένων είναι ή δεν είναι κακούργημα;» διερωτήθηκε αρχικά η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων για να συνεχίσει: «Δεν έχω δικαίωμα να καταφύγω στη δικαιοσύνη και όταν κινδυνεύει η σωματική μου ακεραιότητα, λόγω του προκλητικού δημοσιεύματος;».

Αναφερόμενη στο άρθρο της Δέσποινας Κονταράκη, υποστήριξε πως «το άρθρο προσπαθεί να με ταυτίσει με τάγματα εφόδου και με δολοφονίες νεαρών παιδιών... Αυτό λέγεται αλητεία, όχι δημοσιογραφία. Όπως φαίνεται, δε θέλουν μόνο την πολιτική μου εξόντωση, αλλά επιζητούν και τη σωματική μου εξόντωση» ενώ κατηγόρησε τα ΜΜΕ ότι είναι «κατευθυνόμενα» παρά το γεγονός ότι η ίδια επιλέγει να προβάλλεται και να τοποθετείται για θέματα της επικαιρότητας.