12 Απριλίου 2014

Η κόρη διεθνή παλαίμαχου ποδοσφαιριστή μοναδική ΟΝΝΕΔίτισσα υποψήφια στην Καλαμάτα (ΒΙΝΤΕΟ)

Πρόκειται για την 27χρονη γυμνάστρια Άστρη Μαυρέα που είναι κόρη του γνωστού παίκτη του ΠΑΟΚ Αντώνη Μαυρέα, ο οποίος αγωνίστηκε δίνοντας και την ψυχή του, σε 60 αγώνες (σημείωσε 1 μόνο γκόλ το οποίο όμως έδωσε το εισιτήριο για έξοδο στο ΟΥΕΦΑ!) μεταξύ 1987 και 1990 και πριν λίγες μέρες βραβεύθηκε από την ΠΑΕ (δείτε βίντεο στο τέλος).

Η κόρη του Άστρη είναι...
υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό Πρωτοβουλία για την Καλαμάτα, του Π. Νίκα, που στηρίζεται από τη ΝΔ.

Δείτε το βιογραφικό της:

Γεννήθηκα στις 17 Σεπτεμβρίου 1986 στην Καλαμάτα. Είμαι κόρη του Διεθνή Ποδοσφαιριστή Αντώνη Μαυρέα και της Μαρίας Νικολιτσέα.
Σπούδασα στο Καπποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού όπου αποφοίτησα το 2008. Εν συνεχεία ασχολήθηκα με την δημοσιογραφία σε όλα τα επίπεδα. Από τα φοιτητικά μου χρόνια συμμετείχα ενεργα στα κοινά μέσα από την ΔΑΠ και την ΟΝΝΕΔ.
Μιλάω τρεις ξένες γλώσσες (Αγγλικά, Γεμανικά, Ιταλικά). Τα τελευταία χρόνια επέστρεψα στην γεννέτειρα μου όπου και δραστηριοποιούμαι τόσο επαγγελματικά όσο και κοινωνικά.
Παρατηρώντας την Καλαμάτα να αλλάζει προς το καλύτερο και να γίνεται μια σύγχρονη Ευρωπαική πόλη, σε αυτό το όραμα θέλω να συμμετέχω και να συμβάλω με τις γνώσεις μου, τα νιάτα μου και με μια νέα αντίληψη ως Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στο πλευρό του Π. Νίκα.
Νέα φωνή, φρέσκια ματιά για την πόλη μας!
Συνδιασμός : Πρωτοβουλία για την Καλαμάτα