07 Μαΐου 2014

Ποια ήταν Η πιο δύσκολη και η πιο ευχάριστη στιγμή του Σαμαρά, τα προηγούμενα 2 χρόνια;

Δημοσιογράφος: κ. Πρόεδρε μια προσωπική κάπως ερώτηση. Επειδή έχετε περάσει πολλά τα τελευταία δύο χρόνια εδώ στο Μέγαρο Μαξίμου και προφανώς υπό πίεση όπως και ο Ελληνικός λαός, θέλω να μου πείτε την πιο δύσκολη και την πιο ευχάριστη στιγμή μέχρι τώρα.

Α. Σαμαράς:
Την πιο δύσκολη και την πιο ευχάριστη; Κοιτάξτε δεν θα σας πω προσωπικές μου δυσκολίες, ξέρω εγώ το μάτι μου που είχα ή την κανονική πνευμονία που πέρασα τελευταία. Θα σας πω όμως ότι ήταν πολύ άσχημο να μιλάς με ξένους στην αρχή και από τη ματιά τους να καταλαβαίνεις ή από τα συμφραζόμενα, να καταλαβαίνεις ότι σε θεωρούνε “μελλοθάνατο”. Πολύ άσχημο. Πολύ δυσάρεστη εμπειρία και να μην τη ζήσει κανένας. Στα ευχάριστα οφείλω να σας πω ότι το πιο ευχάριστο και μάλιστα τελευταίο το οποίο υπήρχε για μένα, ήταν όταν πετύχαμε να βγούμε μάλιστα, με πέντε έξι φορές παραπάνω από τα λεφτά που ζητούσαμε, στις αγορές. Και μας τα δώσανε σε χαμηλό επιτόκιο, όπου εκεί χειροκρότησαν ακόμα και παλιοί εχθροί της Ελλάδος, υποχρεώθηκαν. Γιατί; Γιατί έκαναν υπόκλιση στις θυσίες του Ελληνικού λαού, πέτυχαν. Εκείνη την ώρα, όταν αισθάνθηκα ότι η Ελλάδα βγαίνει μόνη της, δεν έχει ανάγκη κανέναν, στέκεται στα δικά της τα πόδια. Ήτανε απίστευτη χαρά και θα σας έλεγα ότι αυτό είναι σημαντικό για έναν λόγο. Γιατί εγώ μπορεί τώρα να λέω αυτό που εγώ θέλω ή εσείς μπορείτε να λέτε αυτό το οποίο θέλετε ή κ. Χούκλη αυτό το οποίο θέλει ή κάποιος τέταρτος αυτό το οποίο θέλει. Ο μόνος αντικειμενικός παρατηρητής  που δεν λέει ποτέ ψέματα, είναι οι αγορές και οι αγορές είπαν την αλήθεια για την Ελλάδα. Αυτό μου έδωσε τεράστια χαρά και ελπίζω να έχουμε και άλλα τέτοια.