08 Μαΐου 2014

Με τον Καλαφάτη ο δημοσιογράφος Περικλής Στέλλας

Μια από τις αξιόλογες υποψηφιότητες που συγκαταλέγονται στο ψηφοδέλτιο του Σταύρου Καλαφάτη είναι αυτή του δημοσιογράφου, Περικλή Στέλλα. Διαβάστε τους λόγους που τον οδήγησαν να είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος καθώς και το βιογραφικό του.

Π. Στέλλας: Γιατί κατεβαίνω υποψήφιος

Πολιτικός δεν είμαι. Ήμουν και θα είμαι δημοσιογράφος. Ο γέροντας Παΐσιος συνήθιζε να λέει: ''Να προτιμάμε να πηγαίνουμε σε εκείνους που μας αγαπούν''. Αυτό συνηθίζω να κάνω πάντα και είπα πάρα πολλά όχι μέχρι σήμερα. Διότι απλούστατα έτσι αισθάνεσαι πάντα όμορφα. Αυτός ήταν ο πρώτος λόγος που αποδέχθηκα την πρόσκληση του Σταύρου Καλαφάτη.

Ο Σταύρος Καλαφάτης είναι έντιμος, άφθαρτος, ειλικρινής, δεν είναι δήθεν και μου ζήτησε να βοηθήσω. Και μου δίνει την ευκαιρία να βοηθήσω, όπου μου ζητηθεί. Να βοηθήσω τη πόλη που λατρεύω. Ζω σε αυτήν περισσότερα από 46 χρόνια, έχω γυρίσει όλο το κόσμο, αλλά αυτή είναι η αιώνια αγαπημένη μου. Αυτός ήταν ο δεύτερος λόγος που το είπα ναι.

Δεν θέλω να ακυρώσω κανέναν, δεν θέλω να αντιταχθώ με κανένα. Θέλω να βοηθήσω μόνο. Εάν ο κόσμος κρίνει ότι αξίζω και μπορώ να βοηθήσω, να είναι ευλογημένο. Εάν όχι, θα εξακολουθεί να είναι στην καρδιά και στην ψυχή μου , η αιώνια ρομαντική, όμορφη και αγαπημένη πόλη μου. Με όσα κι αν με πληγώνουν σε αυτήν και θα ήθελα να αλλάξουν. Θα συνεχίσω να ζω με την άλλη αγαπημένη μου. Αυτήν που μου έδωσε τα πάντα και της έδωσα την ψυχή μου. Την δημοσιογραφία.

Κάθε επίτευγμα σε αυτόν τον κόσμο πρώτα προβλήθηκε σαν μία δημιουργική ιδέα (Εντάξει), ύστερα η πίστη σε αυτήν (Και στον Σταύρο Καλαφάτη), ύστερα τα μέσα (η ψήφος σου) για την πραγμάτωση της. Αυτός είναι ο δρόμος που η επιτυχία ακολουθεί. Θέλω να προσπαθήσω, θέλω να δώσω. Ξέρετε κάτι; Τόσα χρόνια, κρίνω, θυμώνω, απαιτώ, περιμένω, απογοητεύομαι, πληγώνομαι. Το ασφαλές συμπέρασμα μου; Εάν θέλεις μπορείς. Πριν από χρόνια με συμβούλεψαν σε αυτό και το θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό. Ας το δούμε όλοι.

Πριν αντιδράσεις: ΣΚΕΨΟΥ

Πριν μιλήσεις: ΑΚΟΥ

Πριν κριτικάρεις: ΠΕΡΙΜΕΝΕ

Πριν προσευχηθείς: ΣΥΓΧΩΡΗΣΕ

Πριν διεκδικήσεις: ΠΡΟΣΦΕΡΕ

Πριν εγκαταλείψεις: ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΠΑΛΙ

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

Ο Περικλής Στέλλας άρχισε να παλεύει με την δημοσιογραφία το 1979.Μαθητής λυκείου ακόμη,απο το επαρχιακό ρεπορτάζ στην εφημερίδα ''Ελληνικός Βορράς'' και το αθλητικό ρεπορτάζ στα ''Σπορ του Βορρά''.

Έχει εργαστεί στις εφημερίδες ''Θεσσαλονίκη'', ''Αθλητική Ηχώ'', ''Μπάλα'', ''Ελεύθερος Τύπος'', ''Φως των Σπορ'', ''Cosmos των σπορ'', στα περιοδικά ''Γκολ'', ''Active'' και ''Down Town'' και απο το 2002 είναι διευθυντής του γραφείου Θεσσαλονίκης της εφημερίδας ''Goal''.

Γνώρισε για πρώτη φορά τα ερτζιανά μέσω του ραδιοφωνικού σταθμού Μακεδονίας της ΕΡΤ το 1986 και στην μαγεία του ραδιοφώνου παρέμεινε μέχρι πέρυσι (ΕΡΑ ΣΠΟΡ,Σπορ 103 fm, FM 100, Sporfm και Real FM).

Ξεκίνησε τηλεόραση το 1986 και στο αθλητικό τμήμα της ΕΤ 1 αρχικά και μετέπειτα της ΕΡΤ 3, όπου και παρέμεινε μέχρι το 1993 όταν και μεταπήδησε στο MEGA CHANNEL όπου και εργάστηκε μέχρι την άνοιξη του 2012.

Εχει ταξιδέψει σε όλο το κόσμο με αμέτρητα ρεπορτάζ και περιγραφές αγώνων.

Εχει σημαντική συνδικαλιστική δράση καθώς διετέλεσε επι οκτώ χρόνια μέλος της διοίκησης του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικών Συντακτών (ΠΣΑΤ) και μέλος της διοίκησης της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης (ΕΣΗΕΜΘ).

Τον Δεκέμβριο του 2012 κυκλοφόρησε το πρώτο του συγγραφικό έργο με τίτλο ''Θαμμένες Στιγμές'' που σημείωσε μεγάλη επιτυχία.