23 Μαΐου 2014

H εξήγηση για την περίφημη κουτουλιά του Ζιντάν στο Μουντιάλ -Το του είπε ο Ματεράτσι

Συνέντευξη για το περιστατικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2006 παραχώρησε ο Μάρκο Ματεράτσι, στην οποία αποκάλυψε πως προκάλεσε τον Γάλλο αναφέροντας στον διαπληκτισμό τους...
την αδερφή του.

Τα χρόνια έχουν περάσει, έχει διεξαχθεί ένα Παγκόσμιο Κύπελλο από τότε (με αυτό του 2014 να ξεκινάει σε λίγες ημέρες), αλλά μία από τις πιο ιστορικές στιγμές στην ιστορία της διοργάνωσης, θα είναι πάντα (καλώς ή κακώς) η κουτουλιά του Ζινεντίν Ζιντάν στον Μάρκο Ματεράτσι.

Εξομολογηθείς για το περιστατικό, ο Ιταλός... ομολόγησε πως είπε στον νυν βοηθό του Κάρλο Αντσελότι στον πάγκο της Ρεάλ Μαδρίτης, «αντί για την φανέλα σου προτιμώ την αδερφή σου», ενώ τόνισε πως πλέον έχει την συνείδησή του καθαρή.

Μάλιστα, δεν άφησε ασχολίαστες τις τότε φήμες που τον ήθελαν να έχει βρίσει την μητέρα του, τονίζοντας πως ποτέ στην καριέρα του δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο.

«Ήμουν αρκετά κοντά στον Ζιντάν για να τον σταματήσω και έβαλα το χέρι μου γύρω από το σώμα του. Είναι κάτι συνηθισμένο στο παιχνίδι.

Του ζήτησα συγγνώμη σχεδόν αμέσως, αλλά έλεγε συνέχεια πως αν θέλω την φανέλα του τόσο πολύ, θα μου την δώσει μετά το ματς. Δεν σταματούσε με τίποτα. Οπότε του είπα το εξής. Αντί για την φανέλα σου, θα προτιμούσα να είχα την αδερφή σου. Αυτό ήταν όλο» δήλωσε αρχικά.

Όσον αφορά την αντίδραση του «Ζιζού», σχολίασε:

«Ίσως να ήταν λόγω της αδρεναλίνης. Ίσως να ήταν η κούραση. Ίσως ήταν η περίσταση. Αλλά αυτό που έγινε στην συνέχεια ήταν δύσκολο να το αντιληφθώ. Ήρθε προς το μέρος μου και μου έριξε κουτουλιά στο στήθος.

Ήταν το τελευταίο πράγμα που περίμενα. Δεν έχω ιδέα τι μπορεί να πέρασε από το μυαλό του. Ξέρω όμως ότι η συνείδησή μου είναι καθαρή.

Αυτό που είπα ίσως να μην ήταν τόσο ωραίο, αλλά είναι διαφορετικό να βρίζεις στον αγωνιστικό χώρο, γίνεται συνέχεια στα παιχνίδια, από τις αυλές των σχολείων, έως τον τελικό του Μουντιάλ. Είμαι σίγουρος πως του έχουν πει και πολύ χειρότερα, πάρα πολλές φορές».

Τέλος, για τις φήμες πάνω στην έντονη συζήτησή τους, που ακολούθησαν μετά τον τελικό, ανέφερε:

«Όλοι έκαναν εικασίες για το τι μπορεί να του είχα πει. Τα Μέσα έβγαλαν στην δημοσιότητα κάθε πιθανό διάλογο. Ειδικοί είχαν κληθεί για να διαβάσουν τα χείλη μου και όλοι με κατηγόρησαν ότι του είπα κάτι για την μητέρα του ή τον αποκάλεσα τρομοκράτη λόγω της καταγωγής του.

Ο ίδιος ο Ζιντάν, λίγο καιρό μετά, αν και δεν είχε δώσει την δική του εκδοχή για το περιστατικό, είπε πως δεν έκανα κάποιο ρατσιστικό σχόλιο. Αυτό μου επέτρεψε να καθαρίσω το όνομά μου και στην συνέχεια κίνησα νομικές διαδικασίες κατά των ΜΜΕ που έκαναν τις χειρότερες φήμες, γεγονότα.

Αυτό ήταν το πιο σημαντικό για μένα, ειδικά το θέμα με την μητέρα του. Μπορεί να έχω πει πολλά σε αντιπάλους μου κατά την διάρκεια της καριέρας μου, αλλά δεν έχω αναφέρει ποτέ κάτι κακό για την μητέρα κάποιου. Έχασα την δική μου όταν ήμουν 15 και αυτός είναι ο λόγος που με έχει κάνει να το αποφεύγω».

Επιμέλεια: Γιώργος Σιάφας
coppa.gr