23 Ιουνίου 2014

Η απάντηση του Άδωνι στις γελοιότητες του κατουρλή Παππά και θαυμαστή του Μουσολίνι!

Την δική του απάντηση στην επιστολή του Χρήστου Παππά και τις αστειότητές του, έδωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Μιλώντας στον Real Fm ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε ότι του προκαλεί εντύπωση πως βρέθηκε η συγκεκριμένη αφιέρωση στα χέρια της Χρυσής Αυγής και αναρωτήθηκε ποια είναι η κατηγορία.

«Μου κάνει εντύπωση, που βρήκαν το βιβλίο αυτό και το έβαλαν, γιατί το έχω στην προσωπική μου βιβλιοθήκη. 2ον Δεν καταλαβαίνω την κατηγορία. Αν εγώ γράψω σε ένα βιβλίο αφιέρωση στον κ. Τσίπρα, πάει να πει ότι εκείνος έχει πολιτικές σχέσεις μαζί μου; Μιλάμε για μια αφιέρωση προς εμένα. Δεν καταλαβαίνω ποια είναι η συζήτηση. Τα βιβλία του Στυλιανού Παττακού, έχουν εξαιρετικό ιστορικό ενδιαφέρον. Ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός, ήταν ένα απλώς δεξιό κόμμα. Η προσπάθεια ήταν να φτιάξουμε έναν χώρο ο οποίος εκφράζει τη δεξιά. Ο ΛΑ.Ο.Σ ποτέ δεν ήταν υπέρ του ολοκληρωτισμού, ποτέ δεν ήταν υπέρ της βίας. Η κοινοβουλευτική άκρα δεξιά πάντα αμφισβητούσε την ουσία του κοινοβουλευτισμού».