Κραυγή απόγνωσης από 110 επιφανείς Ελληνες για τα μειονοτικά σχολεία της Θράκης! Επιστήμονες, καθηγητές πανεπιστημίων παγκόσμιας φήμης, στρατιωτικοί και δικηγόροι συνυπογράφουν μεταξύ άλλων την επιστολή- φωτιά που εστάλη στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, στον υπουργό Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδο αλλά και σε όλους τους αρχηγούς των κομμάτων, με την οποία κρούουν των κώδωνα του κινδύνου για... την κατάσταση στη Θράκη, όπου τα μουσουλμανόπαιδα υποκύπτουν στο παιδομάζωμα της Τουρκίας, καθώς η Ελληνική Πολιτεία έχει σηκώσει τα χέρια όσον αφορά την εκπαίδευσή τους.
Κραυγή απόγνωσης από 110 επιφανείς Ελληνες για τα μειονοτικά σχολεία της Θράκης! Επιστήμονες, καθηγητές πανεπιστημίων παγκόσμιας φήμης, στρατιωτικοί και δικηγόροι συνυπογράφουν μεταξύ άλλων την επιστολή- φωτιά που εστάλη στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, στον υπουργό Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδο αλλά και σε όλους τους αρχηγούς των κομμάτων, με την οποία κρούουν των κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση στη Θράκη, όπου τα μουσουλμανόπαιδα υποκύπτουν στο παιδομάζωμα της Τουρκίας, καθώς η Ελληνική Πολιτεία έχει σηκώσει τα χέρια όσον αφορά την εκπαίδευσή τους.
«Σκοπός της επιστολής είναι η παρουσίαση προτάσεων για αλλαγές στην εκπαίδευση των μουσουλμανόπαιδων της Θράκης, οι οποίες χρειάζεται να τεθούν σε εφαρμογή χωρίς καθυστέρηση. Η ανάλυση της κατάστασης και οι προτάσεις απορρέουν από μελέτη ομάδας εκπαιδευτικών. Το 2010 είχε αποσταλεί προς την πολιτική ηγεσία της χώρας επιστολή με επισημάνσεις για τη διαμόρφωση μιας ορθής πολιτικής για τη Θράκη, ωστόσο δεν υπήρξε κανέναν ενδιαφέρον από πλευράς της κυβέρνησης» αναφέρει μεταξύ άλλων το υπόμνημα.
Η επιστολή κάνει μια περιεκτική αναφορά στις τακτικές της Τουρκίας, και συγκεκριμένα στο γεγονός ότι «η Τουρκία οδήγησε την ελληνική Παιδεία σε Κωνσταντινούπολη, Ιμβρο και Τένεδο σε πρωτοφανή συρρίκνωση. Ο Ελληνισμός της Τουρκίας, από 120.000 που αριθμούσε μετά την ανταλλαγή των πληθυσμών του 1923, σήμερα έχει περιοριστεί σε λιγότερα από 3.000 άτομα, έχοντας υποστεί διώξεις, απελάσεις, εξορίες, τρομοκρατία και πολλά άλλα. Αντίθετα, οι 80.000 μουσουλμάνοι που παρέμειναν στην Ελλάδα μετά την ανταλλαγή πληθυσμών έχουν πολλαπλασιαστεί».
Οπως αναφέρεται στο υπόμνημα, τα μειονοτικά σχολεία αποδεικνύονται «μειονεκτικά» σχολεία, όπου δεν παρέχεται στους μουσουλμάνους μαθητές η ίδια εκπαίδευση που προσφέρεται στους υπόλοιπους πολίτες αυτής της χώρας. «Οι μουσουλμάνοι Ελληνες μαθητές γκετοποιούνται, καθώς η ελλιπής εκπαίδευση δυσχεραίνει τη σχολική τους απόδοση στις ανώτερες βαθμίδες εκπαίδευσης. Οι μουσουλμάνοι της Θράκης θα πρέπει να αντιμετωπίζονται από το υπουργείο Παιδείας ως Ελληνες πολίτες και όχι να μετατρέπονται σε πολίτες δεύτερης κατηγορίας με την παροχή σε αυτούς αλλόγλωσσης (τουρκικής) εκπαίδευσης».
Οι 110 προσυπογράφοντες την επιστολή (τα ονόματά τους βρίσκονται στη διάθεση της εφημερίδος) καταθέτουν τις προτάσεις τους προκειμένου, έστω την ύστατη ώρα, να σωθούν τα μουσουλμανόπαιδα της Θράκης από τους μηχανισμούς της Τουρκίας, η οποία πραγματοποιεί πλέον απροκάλυπτα κανονικό «παιδομάζωμα» με θέλγητρα «δωράκια» και αμοιβές.
Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, προτείνουν τη δημιουργία παιδικών σταθμών και νηπιαγωγείων σε όλα τα μεγάλα χωριά με μουσουλμάνους, την ίδρυση παντού δημόσιων σχολείων με το ίδιο πρόγραμμα σπουδών, όπως σε όλες τις άλλες περιοχές της Ελλάδας, και τα εν λόγω δημόσια σχολεία να λειτουργούν παράλληλα με τα υπάρχοντα μειονοτικά, με επιπλέον ώρες διδασκαλίας που θα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων φροντιστηριακά τμήματα εκμάθησης της τουρκικής, της πομακικής γλώσσας κ.λπ. Παράλληλα, προτείνουν να γίνεται η διδασκαλία του Κορανίου στα αραβικά (και όχι στα τουρκικά) με μετάφραση στα ελληνικά, όπως επίσης και την ίδρυση βιβλιοθηκών, την ενίσχυση των εξωδιδακτικών δραστηριοτήτων και τη συνεργασία των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων.
Δημοκρατία