24 Ιουλίου 2014

ΑΛΗΤΕΙΑ! ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΗΔΕΨΕ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ!! «Χάσαμε την μάνα μου για 800 ευρώ»-Τι απαντά η ΔΕΗ για την 56χρονη

Φυσικά πρέπει να είναι πολύ στόκος κάποιος για να πιστέψει τον καραγκιόζη που γυρνάει στα κανάλια και λέει ότι είχε κάνει διακανονισμό και παρόλα αυτά η ΔΕΗ του έκοψε το ρεύμα... για να μην πούμε για την αλητεία του να αφήσει τη μάνα του με χρέος στη ΔΕΗ τη στιγμή που ήξερε ότι χρειάζεται ρεύμα (αν ισχύει ότι χρειάζονταν ρεύμα και είναι αυτή η αιτία θανάτου...). Φυσικά στην Ελλάδα όπου όλοι νομίζουν ότι το κράτος είναι κάτι πέρα απ' αυτούς, η καταγγελία να βρει πρόσφορο έδαφος και θα γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης 

Ο γιος της άτυχης γυναίκας που πέθανε χθες στα Χανιά, μετά τη διακοπή του ρεύματος για οφειλή 800 ευρώ, όπως διαδίδει η οικογένειά της, μίλησε στο Mega και είπε πως για τη συγκεκριμένη οφειλή η οικογένεια...
είχε προχωρήσει σε διακανονισμό με την ΔΕΗ ενώ καταγγέλλει πως η εταιρεία είχε ενημερωθεί για την κατάσταση της υγείας της μητέρας του.

«Είναι άδικο μια γυναίκα 56 χρονών να φύγει σαν να την έχουν πνίξει», λέει και τονίζει πως προτίθεται να προβεί σε καταγγελία μετά το πόρισμα της ιατροδικαστικής εξέτασης.

Η ανακοίνωση της ΔΕΗ

Ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία ουδέποτε δηλώθηκε στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών η καταναλώτρια στα Χανιά, που βρισκόταν σε μηχανική υποστήριξη, εξέδωσε η ΔΕΗ.

Η τετραπληγική γυναίκα πέθανε μέσα στο σπίτι της, στη συνοικία της Νέας Χώρας στα Χανιά. Όπως κατήγγειλαν τα παιδιά της, άφησε την τελευταία της πνοή το μεσημέρι, μία ώρα μετά αφού η ΔΕΗ λόγω χρέους της έκοψε το ρεύμα, αν και χρειαζόταν μηχανική υποστήριξη από τρία μηχανήματα όλο το 24ωρο.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της επιχείρησης, ύστερα από έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή, διαπιστώθηκε ότι "ουδέποτε δηλώθηκε" στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης για τους οποίους η επιχείρηση δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής.

Στην ανακοίνωση της ΔΕΗ υπενθυμίζεται ότι για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770.

Δείτε το βίντεο του Mega.