10 Ιουλίου 2014

Ο Μάκης ζει στο Ισραήλ και μας λέει..(διαβάστε και αυτό)

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι γιατί τόσο βλακεία δεν μπορώ να τη χωνέψω παρά το γεγονός ότι έχω μεγάλο στομάχι (κυριολεκτικά).
Το Ισραήλ αποφάσισε να απαντήσει στις 220+ ρουκέτες που έπεφταν στο έδαφος του μέσα σε 25 ημέρες! Άρα καναπεδάτε φίλε αυτό που γίνεται είναι η απάντηση σε κάτι που το Ισραήλ δεν επέλεξε. Από το 2005 το Ισραήλ δέχεται ρουκέτες και κατά καιρούς απαντά με ορμή, με αεροπορία, με στρατό, με ότι έχει διαθέσιμο!


Σου θυμίζω ότι το εθνικό σου φρόνημα είχε θιχτεί όταν κάτι ανθρωπάκια έβαλαν μια σημαία (φίλε ακούς, σημαία όχι ρουκέτα ή ρουκέτες) και ήσουν έτοιμος να πολεμήσεις τους Τούρκους, να τους καθαρίσεις στο γόνατο και άλλα νόστιμα! Ζητούσες πόλεμο για μια σημαία. Αλλά τώρα που το γεγονός δε γίνεται στην πόρτα του σπιτιού σου, από τον καναπέ σου λοιπόν, σχολιάζεις ότι η απάντηση του Ισραήλ είναι too much. Αρχικά εκ μέρους του διεθνούς Εβραιοσιωνισμού (όχι αστεία έτσι) σου ζητούμε συγνώμη που δεν έχουμε στήσει ανάμεσα στους πολίτες μας συστήματα που πετάνε ρουκέτες προς την άλλη μεριά.
Ακόμα, ζητάμε την κατανόηση σου που αντιδράσαμε στις 220 ρουκέτες σε 25 ημέρες και δεν περιμέναμε να στήσουν μια σημαία στο έδαφος μας. Η υπηρεσία πληροφοριών μου είπε ότι οι τρομοκράτες της Χαμάς δεν έχουν στόχο να στήσουν κάποια σημαία. Προσπαθούν διάφορες οργανώσεις που υποστηρίζουν το Ισραήλ, να τους πείσουν να στήσουν μια σημαία παράλληλα έστω με τις ρουκέτες, αλλά μάταια. Νομίζω ότι γνωρίζουν ότι αν βάλουν μια σημαία της Παλαιστίνης στο κράτος του Ισραήλ τότε θα τους δώσεις το δίκιο να επιτεθούν! Αλήθεια κάνουν όλοι ότι μπορούν αλλά σημαία δεν...
Για να σοβαρευτούμε (ανεβαίνοντας λίγο επίπεδο), το Ισραήλ πρέπει να αμυνθεί στις ρουκέτες και τις προκλήσεις των τρομοκρατών της Χαμάς. Αυτό είναι δεδομένο! Επίσης δεδομένο είναι ότι ο πόλεμος δεν γίνεται επί ίσοις όροις. Γίνεται με ότι διαθέτει ο καθένας. Αν θέλουμε να σταματήσουμε τη σφαγή των άμαχων Παλαιστινίων, τότε θα πρέπει να καθαρίσουμε τη Χαμάς.
Κλείνοντας θα σου δώσω μερικά στοιχεία που δεν θα ακούσεις από κανένα μέσο ενημέρωσης στην Ελλάδα. Η Γάζα ηλεκτροδοτείται από το Ισραήλ. Είπαμε θα σου πω πράγματα που σίγουρα δε θα ακούσεις στα ελληνικά ΜΜΕ. Επίσης, καθημερινά περνάει ανθρωπιστική βοήθεια από το Ισραήλ στη Γάζα. Επίσης, το Ισραήλ δεν έχει κανένα πρόβλημα να παρέχει νοσηλεία σε Παλαιστίνιους. Μάλιστα η γυναίκα του Αμπάς έκανε πρόσφατα εγχείρηση στο Ισραήλ. Το ευχαριστώ του ήταν να στείλει πυραύλους και να ξεκινήσει πόλεμο. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι μπορούμε να τους εμπιστευθούμε για να κάνουμε ειρήνη μαζί τους, αλλά δυστυχώς τα δείγματα, και είναι πολλά που έχουμε από αυτούς δεν είναι καλά!
Πριν κρίνεις φρόντισε να μάθεις λίγο καλύτερα τα πράγματα. Προσπάθησε να τα βάλεις στο σωστό frame για να τα κρίνεις. Σκέψου ποιος είπε τι. Αν ρωτήσεις τη μάνα μου θα σου πει ότι είμαι το καλύτερο παιδί. Αλλά ρώτα και λίγο παραπέρα, μη μείνεις στο τι λέει η μάνα μου, δεν είναι ασφαλές το συμπέρασμα.
Και επειδή ξέρω πως σκέφτεσαι θα σου πω ότι εγώ που σου γράφω μένω εκεί. Δέχομαι τις ρουκέτες τους. Ακούω τις σειρήνες, τρέμει η γη κάτω από τα πόδια μου κάθε φορά που η αεράμυνα του Ισραήλ αναχαιτίζει τους πυραύλους που έρχονται για εμένα. Και εγώ κάθομαι στον καναπέ μου και σου γράφω αλλά η δική μου καρδιά χτυπάει πιο δυνατά από τη δική σου. Φοβάμαι περισσότερο από εσένα και λογικά αυτό με κάνει πιο επιθετικό, και στις αντιδράσεις μου και στη συμπεριφορά μου. Το πιο πιθανό είναι ότι δεν έχεις υπάρξει σε πόλεμο και σου εύχομαι να μη σου συμβεί ποτέ. Δε θα σου αρέσει πίστεψέ με.​"

Μάκης, ζει και εργάζεται στο Ισραήλ.