11 Ιουλίου 2014

Oι διασημότεροι αθλητές του κόσμου εντελώς γυμνοί για το περιοδικό ESPN (Pics)

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το αθλητικό περιοδικό ESPΝ δημοσιεύει το "Body Issue", το τεύχος στο οποίο φωτογραφίζονται γυμνοί οι διασημότεροι και πιο επιτυχημένοι αθλητές του πλανήτη.

Το εν λόγω τεύχος κυκλοφόρησε σήμερα και περιλαμβάνει 22 αθλητές και αθλήτριες, όπως τους γέννησε η μαμά τους!
Ανάμεσα στα ηχηρά ονόματα, που φιγουράρουν σε αυτό το τεύχος είναι η τενίστρια Venus Williams, ο ολυμπιονίκης κολυμβητής Michael Phelps, ο Κονγκολέζος- Ισπανός μπασκετμπολίστας Serge Ibaka, που αγωνίζεται στην εθνική ομάδα της Ισπανίας και στο NBA, αλλά και ο ποδοσφαιριστής Omar Gonzales.

Ο Chad Millman, διευθυντής του περιοδικού ανέφερε πως ίσως είναι η πρώτη φορά που τα κορμιά των συμμετεχόντων είναι τόσο χαρακτηριστικά διαφορετικά και αντιπροσωπευτικά του αθλήματος που υπηρετούν.

Δείτε μερικές από τις φωτογραφίες






Venus Williams, tennis- Παλιά έκανα προπόνηση μέχρι να πεθάνω. Τώρα με το σύνδρομο Sjogren πρέπει να προσέχω πολύ






Jamie Anderson, snowboarding- Τα "φάρμακα" της φύσης είναι η θεραπεία μου, όπως για παράδειγμα η γιόγκα και ο διαλογισμός






Tomas Berdych, tennis- Χρησιμοποιώ το ύψος και το βάρος μου για να κερδίζω






Omar Gonzalez, soccer - Πιστέψτε με, δεν μπορούν να τα βάλουν μαζί μου, έχω αρκετή μάζα και κερδίζω τις περισσότερες κόντρες






Danyelle Wolf, boxing - Μάτωσε και ίδρωσε τώρα για να μην το πάθεις στον αγώνα






Larry Fitzgerald, NFL - Είμαι ντροπαλός, ακόμα και στη πισίνα βγάζω τη μπλούζα μου μόνο όταν βουτήξω






Hilary Knight, hockey - Θέλω να γίνω μια παίκτρια που να θες να με παρακολουθείς






Prince Fielder, MLB- Το να είσαι ογκώδης δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να είσαι και ένας καλός αθλητής






Jimmy Spithill, sailing - Γεννήθηκα με 4 δάχτυλα στο δεξί μου πόδι και ο γιατρός είχε πει ότι δεν θα γίνω καλός σε κανένα άθλημα






Co Ho, surfing- Νομίζω ότι μπορώ να κάνω τα πάντα πάνω σε μια σανίδα






Ginger Huber, cliff diving - Όταν πέφτεις στο νερό από τα 20 μέτρα είναι λες και σου δίνουν μπουνιά






Serge Ibaka, NBA- Αν μπορούσα θα ήμουν συνέχεια στο γυμναστήριο. Μου αρέσει να σηκώνω βάρη






Angel McCoughtry, WNBA- Τα δύο μπροστινά μου δόντια έχουν περάσει πολλά






Michael Phelps- Γεννήθηκα έτσι για ένα σκοπό. Έχω διπλό αρμό




Amy Purdy, snowboard- Όταν έχασα τα πόδια μου, το πρώτο πράγμα που ρώτησα ήταν αν θα μπορούσα να κάνω και πάλι snowboard

πηγή: espn

Μαρίνα Χατζηδημητρίου
news247