20 Αυγούστου 2014

ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ ΠΩΣ ΜΑΣ ΞΕΦΥΓΕ; Έφτιαξαν μπαρ με εξειδίκευση στην πεολειχία! (ΦΩΤΟ)

Δεν μπας για να πιεις...

Η Μπανγκόκ στην Ταϊλάνδη, είναι ένας λάκκος ακολασίας, μια απαγορευμένη ζώνη όπου λίγο πολύ ό, τι σεξουαλική διαστροφή έχεις στην σερβίρουν σε ασημένια πιατέλα, με ναρκωτικά και αλκοόλ “on the side”. Υπάρχουν εκατοντάδες αίθουσες μασάζ, οίκοι ανοχής, καθώς και τηλεφωνικές υπηρεσίες για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες που προκύπτουν από τον γιγαντιαίο σέξο-τουρισμό. Τι κάνει όμως έναν επίδοξο επιχειρηματία να ξεχωρίζει σε μια τόσο υπερ-κορεσμένη αγορά;
Καταρχάς, θα πάρεις γραμμή από κάποιον εμπειρογνώμονα του branding: όσο πιο κραυγαλέος και αξέχαστος είσαι, τόσο το καλύτερο. Αυτό είναι και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από το Dr. BJ’s Salon, το πιο διαβόητο μπαρ στην Μπανγκόκ.

Βρίσκεται κοντά στο Skytrain Nana, λίγα μέτρα πιο πάνω από το πιο αριστοκρατικό mall της πόλης. Καθώς περπατάς προς το Dr. BJ’s, πέφτει επάνω σου φως από 14 πανομοιότυπες νέον ταμπέλες, έτσι είναι αρκετά δύσκολο να το αγνοήσεις. Στο εσωτερικό του θυμίζει ιατρική κλινική, είναι κάτασπρο και έχει έντονο φωτισμό.


Το εξωτερικό του όμως ήταν αρκετό για να πείσει τον 27χρονο φίλο μου Jared (αυτό δεν είναι το πραγματικό του όνομα), Αμερικανός που ζει στην Μπανγκόκ, να δοκιμάσει την επαγγελματική πεολειχία. Και, μάλιστα δύο φορές.

«Όταν ήρθα πρώτη φορά στην Μπανγκόκ», μου είπε, «είδα τις ταμπέλες για το Dr. BJ’s Salon. Στην αρχή σκέφτηκα πώς ίσως δεν βλέπω καλά ή ότι έχω διαστροφή. Επειδή θυμίζει πολύ ιατρική κλινική. Όταν γύρισα σπίτι, μπήκα στο site τους και συνειδητοποίησα ότι όντως είχα καταλάβει καλά!».

H ιστορία αυτή μου κίνησε την περιέργεια, οπότε ζήτησα από τον Jared να μου κάνει ένα tour, και ο Dr. BJ είχε την καλοσύνη να μας αφήσει να τραβήξουμε μερικές φωτογραφίες, και μας παραχώρησε και μια συνέντευξη όσον αφορά στις στρατηγικές της επιχείρησής του.


Ο ιδιοκτήτης, ένας Βρετανός ο οποίος προτιμά να τον αποκαλούν «Dr. BJ», έχει μπακγκράουντ στις πωλήσεις στερεοφωνικών και ταλέντο στο μάρκετινγκ. Ο Dr. BJ ισχυρίζεται ότι όλες οι επιτυχημένες επιχειρήσεις πρέπει να είναι σαφείς όσον αφορά στις υπηρεσίες που προσφέρουν, οπότε γιατί να μην ισχύει το ίδιο και για τη βιομηχανία του σεξ;

«Νομίζω ότι το όνομα του μαγαζιού εκφράζει ακριβώς αυτό που κάνουμε εδώ πέρα», μου είπε πρόσφατα, όταν επισκέφθηκα το BJ’s. «Το όνομα κολλάει στο μυαλό σου και το λογότυπο ξεχωρίζει. Όταν άρχισα να ασχολούμαι με τη βιομηχανία του σεξ, δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί κανείς δεν έκανε μια προσπάθεια να ξεχωρίσει. Εμείς ψάξαμε να δούμε τι έκαναν τα McDonalds και τα KFC και ακολουθήσαμε το δικό τους παράδειγμα. Το Dr. ΒJ’s είναι κάτι σαν ο Ronald McDonald της βιομηχανίας του σεξ».

Ο Dr. BJ συνέχισε να μου μιλά για την ίδρυση της εταιρείας του. «Όταν φτιάχναμε το business plan της επιχείρισης, περίμενα ότι το Dr. BJ’s θα το αντιμετώπιζαν σαν αστείο. Προσπαθούσαμε να δημιουργήσουμε ένα χώρο διασκέδασης, αλλά όπως είδαμε, περισσότερο από το 50% των πελατών μας είναι μη-Ταϊλανδοί που ζουν στην Μπανγκόκ. Έχουμε τεράστιο Κορέατικο και Γιαπωνέζικο following», πρόσθεσε.

Ο Dr. BJ προσεγγίζει την επιχείρησή του με χιούμορ. Στο site της, η εταιρεία αναφέρει τα σημεία όπου σύντομα πρόκειται να ανοίξουν παραρτήματα του μαγαζιού, σε μέρη όπως το Βατικανό, την Καμπούλ και την Τεχεράνη. Συχνά λαμβάνουν μηνύματα από άτομα που δεν συνειδητοποιούν ότι προφανώς πρόκειται για πλάκα.