28 Αυγούστου 2014

Το σημάδι στο λαιμό της Σάρον Στόουν που κάνει το γύρο του κόσμου [εικόνες]

Άβαφη και ατημέλητη εθεάθη η διάσημη σταρ Sharon Stone, η οποία επισκέφτηκε το στούντιο αισθητικής Beverly Hills nail design στο Δυτικό Hollywood για να κάνει πεντικιούρ.
Η 56χρονη πρώην καλλονή απόλαυσε ένα φυσικό χυμό κατά τη διάρκεια του καλλωπισμού της, την ώρα που οι φωτογράφοι αποτύπωναν τα εμφανή σημάδια που έχει στο λαιμό, τα οποία παραπέμπουν σε πλαστική επέμβαση.

Προ ετών η Σάρον Στόουν είχε δηλώσει ότι δεν κάνει λίφτινγκ και ότι το σημάδι στο λαιμό οφείλεται σε ατύχημα στην ιππασία:
«Δεν μπορώ να σας πω πόσοι πλαστικοί χειρουργοί προσπάθησαν να μου πουλήσουν λίφτινγκ. Αυτό βέβαια δεν είναι ηθικό καθώς έρχεται σε αντίθεση με τον όρκο του Ιπποκράτη, ο οποίος έλεγε ότι δεν πρέπει ένας γιατρός να κάνει επέμβαση σε ασθενή προκαλώντας του κακό. Γιατί μια τέτοια επέμβαση μπορεί να βλάψει έναν άνθρωπο. Αν όμως κάποιος χρειάζεται οπωσδήποτε, τότε δεν είμαι κατά. Για παράδειγμα εγώ στα 20 μου είχα ένα ατύχημα στην ιππασία και χρειάστηκε να κάνω πλαστική. Εξ ου και το μεγάλο σημάδι στο λαιμό μου».