Το αγγελιόσημο θα υπολογίζεται με βάση την τιμή που αναγράφεται στο τιμολόγιο, όπως αυτή προκύπτει μετά την αφαίρεση της τυχόν χορηγούμενης έκπτωσης
Τροπολογία που ανατρέπει το υφιστάμενο πλαίσιο της διαφημιστικής αγοράς, αναπροσαρμόζει τον τρόπο υπολογισμού του αγγελιοσήμου και διευρύνει τις δυνατότητες χρησιμοποίησης του εργατικού δυναμικού Ομίλων ΜΜΕ κατέθεσαν στην Βουλή οι υπουργοί Οικονομικών Γ. Χαρδούβελης, Εργασίας Γιάννης Βρούτσης, Επικρατείας Δημήτρης Σταμάτης και Υγείας Μάκης Βορίδης.
Πέραν της ουσίας των διατάξεων αίσθηση προκαλεί η τελευταία παράγραφος της έκθεσης του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους… πρωτοφανής για τα νομοθετικά χρονικά.
«Τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια εντός των οποίων ζητήθηκε η σύνταξη της έκθεσης δεν επέτρεψαν την ολοκληρωμένη επεξεργασία της τροπολογίας και την εκτίμηση των οικονομικών αποτελεσμάτων».
Η τροπολογία που εντάσσεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας ρυθμίζει από 1.1.2015 τον τρόπο τιμολόγησης των διαφημίσεων ώστε να διενεργείται απευθείας μεταξύ των συμβαλλομένων, αποκλειστικά με τιμολόγιο που εκδίδει ο διαφημιστής. Προβλέπεται επίσης πως η αμοιβή των διαφημιστών και επιχειρήσεων που μεσολαβούν για τη διαφήμιση βαρύνει αποκλειστικά τον διαφημιζόμενο και σε καμία περίπτωση το Μέσο και παράλληλα απαγορεύεται η καταβολή από το Μέσο οποιασδήποτε παροχής χρηματικής, σε είδος ή και δωρεαν, επιστροφή, επιβράβευση ή άλλη άμεση και έμμεση αμοιβλη σχετικά με οποιεσδήποτε υπηρεσίες προβολής που παρέχουν στο Μέσο τα ανωτέρω πρόσωπα.
Αναφορικά με το αγγελιόσημο σημειώνεται πως «o ειδικός φόρος, το αγγελιόσημο, ο ΦΠΑ και οι άμεσοι και έμμεσοι φόροι καθώς και ο ειδικός φόρος και το αγγελιόσημο για τις ανταλλακτικές συμβάσεις μεταξύ πάσης φύσεως Μέσων για την αμοιβαία προβολή τους υπολογίζεται με βάση την τιμή που αναγράφεται στο τιμολόγιο, όπως αυτή προκύπτει μετά την αφαίρεση της τυχόν χορηγούμενης έκπτωσης».
Τροπολογία που ανατρέπει το υφιστάμενο πλαίσιο της διαφημιστικής αγοράς, αναπροσαρμόζει τον τρόπο υπολογισμού του αγγελιοσήμου και διευρύνει τις δυνατότητες χρησιμοποίησης του εργατικού δυναμικού Ομίλων ΜΜΕ κατέθεσαν στην Βουλή οι υπουργοί Οικονομικών Γ. Χαρδούβελης, Εργασίας Γιάννης Βρούτσης, Επικρατείας Δημήτρης Σταμάτης και Υγείας Μάκης Βορίδης.
Πέραν της ουσίας των διατάξεων αίσθηση προκαλεί η τελευταία παράγραφος της έκθεσης του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους… πρωτοφανής για τα νομοθετικά χρονικά.
«Τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια εντός των οποίων ζητήθηκε η σύνταξη της έκθεσης δεν επέτρεψαν την ολοκληρωμένη επεξεργασία της τροπολογίας και την εκτίμηση των οικονομικών αποτελεσμάτων».
Η τροπολογία που εντάσσεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας ρυθμίζει από 1.1.2015 τον τρόπο τιμολόγησης των διαφημίσεων ώστε να διενεργείται απευθείας μεταξύ των συμβαλλομένων, αποκλειστικά με τιμολόγιο που εκδίδει ο διαφημιστής. Προβλέπεται επίσης πως η αμοιβή των διαφημιστών και επιχειρήσεων που μεσολαβούν για τη διαφήμιση βαρύνει αποκλειστικά τον διαφημιζόμενο και σε καμία περίπτωση το Μέσο και παράλληλα απαγορεύεται η καταβολή από το Μέσο οποιασδήποτε παροχής χρηματικής, σε είδος ή και δωρεαν, επιστροφή, επιβράβευση ή άλλη άμεση και έμμεση αμοιβλη σχετικά με οποιεσδήποτε υπηρεσίες προβολής που παρέχουν στο Μέσο τα ανωτέρω πρόσωπα.
Αναφορικά με το αγγελιόσημο σημειώνεται πως «o ειδικός φόρος, το αγγελιόσημο, ο ΦΠΑ και οι άμεσοι και έμμεσοι φόροι καθώς και ο ειδικός φόρος και το αγγελιόσημο για τις ανταλλακτικές συμβάσεις μεταξύ πάσης φύσεως Μέσων για την αμοιβαία προβολή τους υπολογίζεται με βάση την τιμή που αναγράφεται στο τιμολόγιο, όπως αυτή προκύπτει μετά την αφαίρεση της τυχόν χορηγούμενης έκπτωσης».