10 Αυγούστου 2014

ΒΙΝΤΕΟ-Ανίατες βλάβες ναρκωτικών: Χαστούκι σε δημοσιογράφο ο Μαραντόνα!

Ο Μαραντόνα βρέθηκε το Σάββατο (9/8) μαζί με τη σύντροφό του Βερόνικα Οχέδα και τον γιο τους, Ντιέγκο Φερνάντο, σε μια θεατρική παράσταση και έξω από το χώρο είχαν στηθεί αρκετοί δημοσιογράφοι.

Κάτι τέτοιο ενόχλησε τον Αργεντινό θρύλο, ο οποίος κατέβηκε εκνευρισμένος από το αυτοκίνητό του και επιτέθηκε σε έναν από τους δημοσιογράφους που είχαν μαζευτεί.

«Τι έγινε, ηλίθιε; Γιατί ενοχλείς τη γυναίκα μου αφού εγώ δεν σε πειράζω;», του είπε και του έριξε ένα χαστούκι, με τον δημοσιογράφο πάντως, να μην αντιδρά στο συμβάν.

Στη συνέχεια ο Μαράντόνα φώναξε: «Είμαι σε ένα χαρούμενο περιβάλλον, οπότε μη μου τα «σπάτε». Είμαι 53 χρονών και δεν είμαι ο «Ντιεγκίτο», είμαι ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα».


http://www.gazzetta.gr/football/article/640864/hastoyki-se-dimosiografo-o-marantona-vid