Πολλά ερωτήματα έχει προκαλέσει η υπόθεση με την κόκκινη Ferrari, 4.300 κυβικών, που οδήγησε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη και τον λογιστή του στο γραφείο του εισαγγελέα, ο οποίος τους άσκησε ποινική δίωξη για ψευδή αναφορά στις αρχές για την τέλεση αξιόποινης πράξης.
Οι Αρχές συνεχίζουν την έρευνα, για να δοθεί απάντηση στο γιατί ο λογιστής του γνωστού τραγουδιστή δήλωσε ψευδώς στην αστυνομία ότι εκλάπησαν οι πινακίδες της Ferrari που κατείχε από το 2008 και είχε δώσει σε έκθεση πολυτελών αυτοκινήτων προς πώληση.
Ένα αυτοκίνητο πάντως σαν τη Ferrari του Μιχάλη Χατζηγιάννη, όπως λένε οι έμποροι, είναι απαγορευτική όχι μόνο η αγορά του, αλλά και η συντήρηση του, αφού αγγίζει τις 15.000 ευρώ το ετήσιο κόστος συντήρησης αυτού του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με πληροφορίες η Ferrari του δημοφιλούς τραγουδιστή ήταν δηλωμένη ως εταιρικό αυτοκίνητο, στη μία από τις δύο εταιρείες που έχει συστήσει ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.
Το αυτοκίνητο ήταν αγορασμένο με τραπεζικό δανεισμό και γι αυτό υπήρχε παρακράτηση κυριότητας, καθώς δεν είχε ακόμη αποπληρωθεί.
Σύμφωνα με φοροτεχνικούς η χρήση εταιρικών αυτοκινήτων λογίζεται ως εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες και φορολογείται ανάλογα με την εργοστασιακή του αξία του οχήματος. "Αν για παράδειγμα ένα τέτοιο πολυτελές αυτοκίνητο κοστίζει 300.000 ευρώ, το 30% της εργοστασιακής αξίας δηλαδή 90.000 ευρώ επί 42% σημαίνει πληρωμή φόρου περίπου 40.000 ευρώ", επισημαίνει ο φοροτεχνικός Θρασύβουλος Μίαρης.
Πάντως, ο δικηγόρος του Μιχάλη Χατζηγιάννη υποστηρίζει ότι το όλο ζήτημα οφείλεται σε παρανόηση.
http://www.megatv.com/megagegonota/article.asp?catid=27369&subid=2&pubid=33873410
Οι Αρχές συνεχίζουν την έρευνα, για να δοθεί απάντηση στο γιατί ο λογιστής του γνωστού τραγουδιστή δήλωσε ψευδώς στην αστυνομία ότι εκλάπησαν οι πινακίδες της Ferrari που κατείχε από το 2008 και είχε δώσει σε έκθεση πολυτελών αυτοκινήτων προς πώληση.
Ένα αυτοκίνητο πάντως σαν τη Ferrari του Μιχάλη Χατζηγιάννη, όπως λένε οι έμποροι, είναι απαγορευτική όχι μόνο η αγορά του, αλλά και η συντήρηση του, αφού αγγίζει τις 15.000 ευρώ το ετήσιο κόστος συντήρησης αυτού του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με πληροφορίες η Ferrari του δημοφιλούς τραγουδιστή ήταν δηλωμένη ως εταιρικό αυτοκίνητο, στη μία από τις δύο εταιρείες που έχει συστήσει ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.
Το αυτοκίνητο ήταν αγορασμένο με τραπεζικό δανεισμό και γι αυτό υπήρχε παρακράτηση κυριότητας, καθώς δεν είχε ακόμη αποπληρωθεί.
Σύμφωνα με φοροτεχνικούς η χρήση εταιρικών αυτοκινήτων λογίζεται ως εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες και φορολογείται ανάλογα με την εργοστασιακή του αξία του οχήματος. "Αν για παράδειγμα ένα τέτοιο πολυτελές αυτοκίνητο κοστίζει 300.000 ευρώ, το 30% της εργοστασιακής αξίας δηλαδή 90.000 ευρώ επί 42% σημαίνει πληρωμή φόρου περίπου 40.000 ευρώ", επισημαίνει ο φοροτεχνικός Θρασύβουλος Μίαρης.
Πάντως, ο δικηγόρος του Μιχάλη Χατζηγιάννη υποστηρίζει ότι το όλο ζήτημα οφείλεται σε παρανόηση.
http://www.megatv.com/megagegonota/article.asp?catid=27369&subid=2&pubid=33873410