09 Αυγούστου 2014

Πώς το «μπαμ» με τον τουρισμό στην Ελλάδα, εκτόξευσε τον κολοσσό TUI Travel

Οι εταιρείες, Thomson και First Choice, που ανήκουν στην TUI Travel είδαν φέτος τα κέρση τους να ανεβαίνουν αλματωδώς, χάρη στους τουρίστες που επανέκαμψαν σε προορισμούς όπως η Ελλάδα (κυρίως), το Μεξικό και η Τζαμάικα.

Ο διευθύνων σύμβουλος Peter Long δήλωσε ότι η TUΙ επωφελήθηκε από τους ηλικιωμένους τουρίστες που αποφάσισαν να μεταβούν για διακοπές μέχρι την άλλη άκρη του κόσμου. «Το μεγάλο φαβορί είναι τα ελληνικά νησιά φέτος. Οι ηλικιωμένοι τα προτιμούν, αλλά και εμείς τους θεωρούμε πολύ καλούς πελάτες, καθώς έχουν μεγαλύτερη οικονομική ευκολία. Η οικονομική δυσχέρεια στην Ελλάδα φαίνεται να ανήκει στο παρελθόν, ενώ από μόνα τους αυτά τα νησιά είναι πανέμορφα».

Αντίθετα έχει μειωθεί η ζήτηση για τις χώρες του βορρά, ενώ το τεταμένο κλίμα στη Ρωσία και την Ουκρανία δεν είναι θετικός παράγοντας για τουρισμό. Υπό αυτό το πρίσμα η Ελλάδα σώθηκε, αλλά μαζί της... σώθηκε και η TUI που χάρη στα ελληνικά νησιά, καταγράφει κέρδη σε ένα καλοκαίρι που δεν έδειχνε να είναι κερδοφόρο.