Βίντεο διάρκειας έξι δευτερολέπτων ως μέσο έκφρασης και δημιουργίας: όσο υπερβολικά λίγος και αν σου ακούγεται ο χρόνος, τα vines έχουν κατακλύσει το Ίντερνετ.
Βασικοί υπαίτιοι οι χρήστες της εφαρμογής Vine που, με τη φαντασία τους, κατάφεραν να νικήσουν το μεγαλύτερο εχθρό των online videos: τη βαρεμάρα.
Σε περίπτωση που δεν κατάλαβες για τι ακριβώς μιλάμε, προσπάθησε να θυμηθείς πότε ήταν η τελευταία φορά που είδες όλοκληρο ένα βίντεο στο YouTube, από την αρχή μέχρι το τέλος, χωρίς να το πας παρακάτω.
Στη συνέχεια σκέψου πόσοι εκατομμύρια χρήστες υπάρχουν σαν κι εσένα σε ολόκληρο τον κόσμο που βάζουν τα βίντεο στο fast forward -ή δεν τα ανοίγουν καν- ακόμα και αν δεν ξεπερνούν σε διάρκεια τα δύο λεπτά.
Όταν όμως μιλάμε για μόλις έξι δευτερόλεπτα, πόσο πιο πιθανό είναι να παρακολουθήσεις ένα βίντεο;
Η δυναμική φυσικά της υπηρεσίας δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητη.
Αν και ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2012, εξαγοράστηκε από το Twitter τον Οκτώβριο του ίδιου έτους για 30 εκατομμύρια δολάρια, πριν καν κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στις 24 Ιανουαρίου του 2013.
Εκτιμάται μάλιστα πως ήταν από τους βασικούς λόγους που πρόσθεσε ανάλογη υπηρεσία το Instagram, επιτρέποντας στους χρήστες του τη λήψη και τον διαμοιρασμό βίντεο έως 15 δευτερολέπτων.
Όπως και να έχει, πολλά από τα βίντεο αυτά είναι πραγματικά απολαυστικά. Ορίστε ορισμένα:
Βασικοί υπαίτιοι οι χρήστες της εφαρμογής Vine που, με τη φαντασία τους, κατάφεραν να νικήσουν το μεγαλύτερο εχθρό των online videos: τη βαρεμάρα.
Σε περίπτωση που δεν κατάλαβες για τι ακριβώς μιλάμε, προσπάθησε να θυμηθείς πότε ήταν η τελευταία φορά που είδες όλοκληρο ένα βίντεο στο YouTube, από την αρχή μέχρι το τέλος, χωρίς να το πας παρακάτω.
Στη συνέχεια σκέψου πόσοι εκατομμύρια χρήστες υπάρχουν σαν κι εσένα σε ολόκληρο τον κόσμο που βάζουν τα βίντεο στο fast forward -ή δεν τα ανοίγουν καν- ακόμα και αν δεν ξεπερνούν σε διάρκεια τα δύο λεπτά.
Όταν όμως μιλάμε για μόλις έξι δευτερόλεπτα, πόσο πιο πιθανό είναι να παρακολουθήσεις ένα βίντεο;
Η δυναμική φυσικά της υπηρεσίας δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητη.
Αν και ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2012, εξαγοράστηκε από το Twitter τον Οκτώβριο του ίδιου έτους για 30 εκατομμύρια δολάρια, πριν καν κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στις 24 Ιανουαρίου του 2013.
Εκτιμάται μάλιστα πως ήταν από τους βασικούς λόγους που πρόσθεσε ανάλογη υπηρεσία το Instagram, επιτρέποντας στους χρήστες του τη λήψη και τον διαμοιρασμό βίντεο έως 15 δευτερολέπτων.
Όπως και να έχει, πολλά από τα βίντεο αυτά είναι πραγματικά απολαυστικά. Ορίστε ορισμένα: