28 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΡΥΦΟ ΤΑΛΕΝΤΟ! Ηλιάκη: Έχω χωρίσει σύντροφό μου επειδή δεν έκανε καλό σεξ

Η Μαρία Ηλιάκη, λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα Άγκυρατης νέας εκπομπής της στον ΣΚΑΙ, παραχώρησε συνέντευξη και μίλησε, μεταξύ άλλων, για τις σχέσεις, τον έρωτα και το σeξ.

Πόσο καιρό έχεις να ερωτευτείς; «Αρκετό καιρό».
Είσαι μόνη σου; «Ναι, αλλά ποιον νοιάζει;».

Στις σχέσεις σου θέλεις να είσαι «γατούλα»; «Το προσπαθώ. Δεν το καταφέρνω πάντα, γιατί είμαι αρκετά δυναμική και δραστήρια. Δεν είναι εύκολο να είσαι γατούλα. Ξέρω ότι κάποιοι άντρες θα με ήθελαν περισσότερο «υποταγμένη». Όσες φορές έχω ερωτευτεί, ερωτεύτηκα βέβαια έντονα, αλλά ποτέ κεραυνοβόλα. Το θέμα είναι να σε κερδίζει ο άλλος σιγά σιγά».

Στον έρωτα όλα επιτρέπονται; «Δεν επιτρέπεται να σκοτώσεις, να κλέψεις ή να πεις ψέματα».

Βάζεις όρια; «Είμαι αρκετά συντηρητική»

Οι συντηρητικές δεν δηλώνουν ότι έχουν κάνει σεξ πάνω σε καπό αυτοκινήτου! «Δεν είμαι συντηρητική στο σeξ αλλά στο φλερτ! Όταν με φλερτάρουν, σκύβω το κεφάλι και κοκκινίζω».

Αντέχεις την απόρριψη; «Φυσικά. Και έχω απορρίψει και με έχουν απορρίψει. Και έχω απογοητεύσει και έχω απογοητευτεί. Αλλά με τους περισσότερους ανθρώπους με τους οποίους έχω υπάρξει ερωτικά διατηρώ πολύ καλές σχέσεις. Δεν μιλώ μόνο με όσους αποδείχτηκαν ανειλικρινείς απέναντι μου. Έχεις θέμα με την ειλικρίνεια. Μεγάλο. Θεωρώ έντιμο τόσο το «σε θέλω» όσο και το «θέλω να φύγω». Το να λέει, για παράδειγμα, ένας άντρας «θέλω λίγο χρόνο» και να εξαφανίζεται δείχνει έλλειψη ανδρισμού»

Σου έχουν κάνει πρόταση γάμου στο παρελθόν; «Στα είκοσι πέντε μου».

Να φανταστώ ότι αρνήθηκες. «Είναι δυνατόν να δεχόμουν; Ήμουν μωρό στα είκοσιπέντε. Δεν είχα μυαλό τότε για γάμους».

Ο έρωτας περνά με έρωτα; «Φυσικά. Αλλά και η μοναξιά κάνει καλό. Και η σιωπή επίσης. Οι καλύτερες σχέσεις είναι εκείνες που και οι δύο απολαμβάνουν τη σιωπή τους χωρίς να τη θεωρούν ταμπού».

Έχεις υπάρξει μανιακή με το σeξ; «Θα σου έλεγα ότι μου αρέσει το σeξ».

πηγή: real