08 Οκτωβρίου 2014

ΦΩΤΟ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΤΟΥ ΟΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΤΟΥ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΥ: "Θα ανταμώσουμε ξανά όταν θα έχουν πληρώσει οι δολοφόνοι για τον χαμό σας"

Η Μέρκελ και ο Σαμαράς του φταίνε... όχι η αστοχία υλικού ή ότι ατυχήματα συμβαίνουν πάντα και παντού!

«Αθάνατος θα μείνεις αίμα από το αίμα μου» έχει γράψει στη φωτογραφία του γιου του που έχει αναρτήσει στο Facebook ο Δημήτρης Μεζάλας, ο τραγικός πατέρας που δεν μπορεί ακόμα να πιστέψει πόσο άδικα «έφυγε» το μοναχοπαίδι του.
Η μοίρα του έπαιξε άσχημο παιχνίδι καθώς λίγο καιρό πριν έχασε και τη δεύτερη σύζυγό του, Αύρα, που ο Αναστάσης φώναζε μητέρα.



Τα σχόλια και τα παρηγορητικά λόγια περισσεύουν αλλά τι μπορεί να ανακουφίσει έναν πατέρα που έχασε το παιδί του;

Τα λόγια του στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης συγκινούν:

"Ορκίζομαι μοναχοπαίδι μου πως θα πληρώσουν οι δολοφόνοι. Θα πληρώσουν για τις περικοπές στην υγεία που στέρησαν την ζωή στην Αύρα μας και για τις περικοπές στις ένοπλες δυνάμεις που σου στέρησαν το δικαίωμα να χαρείς το παιδάκι σου και την γυναίκα σου που λάτρευες.

Ήθελες να είμαι υπερήφανος για σένα και είμαι παλικάρι μου...

Θα ανταμώσουμε ξανά όταν θα έχουν πληρώσει οι δολοφόνοι για τον χαμό σας.

Στ΄ορκίζομαι.»

Δείτε τις αναρτήσεις







Στις 4.00 το απόγευμα κηδεύονται από τον Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Νικολάου Βόλου ο Αναστάσιος Μεζάλας και ο Γιώργος Ορφανίδης. Στις 4.30 το απόγευμα στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου στο Πετρωτό Πάτρας θα γίνει η κηδεία του Φώτη Ανδρικόπουλου