24 Νοεμβρίου 2014

Και τη Γιαταγάνα εξαγόρασε με τα λεφτά του κουμπαρά του ο Σκουρλέτης

Αν και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας συναντήθηκε σήμερα με την πρώην  υφυπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της κυβέρνησης Παπανδρέου, Θεοδώρα Τζάκρη, η είδηση είναι ότι είχε προηγηθεί συνάντησή του με την ανεξάρτητη βουλευτή Χρυσούλα Γιαταγάνα.
Μάλιστα λίγες μέρες πριν τη συνάντηση της με τον Αλέξη Τσίπρα η   πρώην βουλευτή των ΑΝΕΛ είχε «ανοίξει» την πόρτα με δηλώσεις της υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ.

Συγκεκριμένα μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό«Βήμα Fm», (στις 20Νοεμβρίου) είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.«Δεν έχω κάνει συμφωνία με κόμματα. Αν θα είμαι, θα το δούμε, αλλά θέλω να είμαι. Οι απόψεις μου είναι κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ. Αν θα γίνω δεκτή στον ΣΥΡΙΖΑ, δεν το έχω διαπραγματευτεί και δεν έχω συζητήσει ακόμη. Έχω μιλήσει με τον κ. Τσίπρα, αλλά δεν έχω κάνει συζήτηση με το κόμμα. Θα κάνω το καθήκον μου. Πρέπει να αλλάξει η κυβέρνηση».