27 Νοεμβρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ-Γελάει ο Μηταράκης με τον κολλημένο με το Facebook Καμμένο:Τον κύριο που τους κουρδίζει δεν τον γνωρίζω

[Είναι πασιφανές ότι κάποιος τους κουρδίζει αφού η Προέδρα Καμμένος αναφέρεται εδώ και 2 χρόνια σε χρηματισμό βουλευτών του μόλις κάποιος του την κάνει... έτσι ένας βλάκας αποφάσισε να κουρδίσει την Ξουλίδου λέγοντάς της εσύ πότε θα τα πάρεις αφού ο Μελάς τα πήρε... αστειότητες τις οποίες ο χαμένος μέσα στο Facebook Καμμένος θεωρεί ατράνταχτα επιχειρήματα, όπως θεωρούσε και το κατεβατό με νούμερα απόδειξη για τα παιχνίδια με τα CDS τα οποία δήθεν θα απέφεραν 500 δις στους κατόχους τους και τελικά πληρώθηκαν 2-3 δις... γραφικός που ο κόσμος έχει καταλάβει και θα στείλει από κει που ήρθε μόλις γίνουν εκλογές]

Η συνομιλία της πλάκας με την Ξουλίδου

«Ηταν από τους πρώτους στις εκδηλώσεις του κ. Μηταράκη και συνεργάτης του ο κύριος αυτός», δήλωσε ο Πάνος Καμμένος στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 αναφερόμενος στον άνθρωπο που όπως φαίνεται από τις συνομιλίες τους δουλεύει αφού τους στέλνει ακόμα μηνύματα και συνεχίζει να προσφέρει χρηματικό ποσό στη βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ. Στ. Ξουλίδου προκειμένου να αποχωρήσει από το κόμμα και να ψηφίσει για Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων τόνισε ότι είναι διατεθειμένος να ζητήσει άρση των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων της κα. Ξουλίδου και σημείωσε: «Μπείτε τώρα στη σελίδα του κ. Μηταράκη και δείτε ποιος είναι επικεφαλής της εκδήλωσης π.χ. για την κοπή της πίτας του γραφείου του. Θα δείτε ότι είναι ο πρώτος με κοινή αποδοχή και των δύο. Δείτε αναρτήσεις που κάνει αυτός ο κύριος σε υπουργούς, σε σελίδες υπουργών. Θα δώσουμε και άλλα στοιχεία στη δικαιοσύνη».

Στην ίδια εκπομπή μίλησε και ο υφυπουργός Ανάπτυξης Νότης Μηταράκης ο οποίος διέψευσε κάθε ανάμιξη με τον άνθρωπο που φέρεται να συνομιλούσε με τη βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ. «Ο κ. Καμμένος έχει μια παθολογική εμμονή μαζί μου εδώ και καιρό. Και έχει αναφερθεί στο όνομά μου σε αρκετές περιπτώσεις διαφορετικές. Τον συγκεκριμένο κύριο εγώ δεν τον γνωρίζω. Δεν είναι συνεργάτης μου. Υπάρχουν σε ΦΕΚ όλα τα ονόματα των συνεργατών μου. Απ’ ότι μου είπαν από το γραφείο μου είναι ένας από τους χιλιάδες ανθρώπους που με ακολουθεί στο Facebook και στο Twitter και το 2012 μου είχε στείλει ένα μήνυμα συγχαρητήριο για τις εκλογές», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μηταράκης. Και πρόσθεσε: «Ελπίζω ότι ο κ. Καμμένος θα πρέπει να είναι πιο συγκεκριμένος».


Η συνομιλία Ξουλίδου με το πρόσωπο που τους κουρδίζει

Ένα απόσπασμα της συνομιλίας της κ. Ξουλίδου με αυτόν που αποπειράθηκε να την δωροδοκήσει παρουσίασε η πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του ΑΝΤ1.

Στο απόσπασμα αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Καλησπέρα, εύχομαι να είστε καλά. Ο Μελάς τα πήρε. Θυμάστε τι σας είπα κάποτε;

Καλησπέρα, αγαπητή μου φίλη. Θυμάσαι τι σου είχα πει; Επιχείρησαν να χρηματίσουν βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ.».

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1: