03 Νοεμβρίου 2014

Γιατί ο Δένδιας ζήτησε ένα ποτήρι νερό απο τον Σαμαρά για να συνέλθει

Συνομιλία με τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες είχε ο νέος υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, λίγη ώρα μετά την κατάθεση της τροπολογίας για τα «κόκκινα» δάνεια στη Βουλή.

Ο κ. Δένδιας, όταν ερωτήθηκε για τη μετακίνησή του στο Πεντάγωνο, είπε με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Μιλούσα στην "Αίγλη" του Ζαππείου όταν έλαβα ένα τηλεφώνημα από τον υπουργό Επικρατείας, τον κ. Σταμάτη, που μου έλεγε να πάω στο Μαξίμου γιατί κάτι θέλει να μου πει. Όταν έφτασα, με παίρνει ο πρωθυπουργός. "Πρόεδρε, εδώ είμαι", του λέω. "Με έχει φωνάξει ο Σταμάτης". "Άσε τον Σταμάτη, έλα στο γραφείο μου. Το ίδιο σε θέλουμε", μου είπε ο πρωθυπουργός. Φτάνω στο γραφείο και μου λέει ότι μετακομίζω στο Εθνικής Άμυνας».

Όταν οι κοινοβουλευτικοί συντάκτες τον ρώτησαν πώς αντέδρασε, ο κ. Δένδιας τους απάντησε: «Πώς να αντιδράσω, ρε παιδιά; Του είπα "κάτσε, πρόεδρε, να πιω ένα ποτήρι νερό να συνέλθω"».