Ο twin-turbo με τα 550 Nm ροπής, δεν σου επιτρέπει να ξεχαστείς ούτε για ένα δευτερόλεπτο, όταν οδηγείς με το αυτοκίνητο σε Sport χαρακτηριστικά. Πρέπει μάλιστα να είσαι ιδιαίτερα προσεχτικός με το γκάζι, γιατί στο παραμικρό πάτημα του πεντάλ η χειμαρώδης δύναμη του κινητήρα δεν μπορεί εύκολα να ελεγχθεί.
Ο επαγγελματίας οδηγός στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, τα είδε ...όλα. Λίγο παραπάνω πάτησε το γκάζι, το πίσω μέρος ... ξεκόλλησε από το οδόστρωμα και χρειάσθηκε, όπως μπορούμε να υποθέσουμε, να επιστρετεύσει την εμπειρία αλλά και τις τεράστιες δυνατότητες του αυτοκινήτου, ώστε να το επαναφέρει στο δρόμο.
Τέτοιες προσπάθειες μπορούν εύκολα να πάνε στραβά . Μόνο ένα δευτερόλεπτο πανικού ή έλλειψη προσοχής και μπορείτε να καταλήξετε στο πλάι του δρόμου, με ανοικτό το ενδεχόμενο της καταστοφής του αυτοκινήτου. Ο επαγγελματίας οδηγός, όμως, δεν αιφνιδιάστηκε και έκανε αυτό που έπρεπε: Κράτησε το πόδι του πατημένο στο γκάζι.
Τέλος, είναι ξεκάθαρο, ότι δεν θα θέλαμε να είμαστε στη θέση του οδηγού της Ferrari 458 που ακολουθούσε.
Δημήτρης Δοντάς
news247
news247