04 Δεκεμβρίου 2014

Αυστηρώς ακατάλληλη η νέα διαφήμιση για τζιν της H&M

Όσο πάνε οι διαφημίσεις που αποσκοπούν στις γυναίκες γίνονται όλο και πιο προκλητικές..

Ο διευθυντής της Balenciaga, στην πιο πρόσφατη επιλογή του για σχεδιαστή της γνωστής εταιρείας ρούχων H&M αποφάσισε να κάνει κάτι μεγάλο ώστε ναπροκαλέσει το ενδιαφέρον της αγοράς, αλλά και των γυναικών, όπου και απευθύνεται. Έτσι, ο Alexander Wang, στις νέες διαφημίσεις για παντελόνιατζιν που φέρουν την υπογραφή του, θέλησε να προκαλέσει γι αυτό καιυπερέβαλε λίγο, για να έχει σίγουρα αποτελέσματα..
Έτσι, στη νέα καμπάνια επέλεξε να δείξει μια σχεδόν γυμνή κοπέλα, σε αφίσα, που δεν αποκαλύπτει μόνο πολύ sexy και καλογυμνασμένο κορμί της, αλλά την εμφανίζει να αγγίζει με τα χέρια της τα απόκρυφα σημεία του σώματός της..


Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι ο πρώτος που τα έκανε αυτά ήταν ο διασημος σχεδιαστής Calvin Klein που χρησιμοποιούσε αυτή την τακτική για χρόνια, όπως αυτή που πρωταγωνίστησαν η Lara Stone και η Toni Garrn το 2012.

Ο Wang όμως προσπάθησε να υπερασπιστεί την διαφημιστική καμπάνια του λέγοντας ότι:

«Δεν είναι προκλητικό μόνο από την άποψη του σέξι, αλλά προκλητικό για να συζητηθεί» δήλωσε στο WWD, προσθέτοντας «δεν θα υποδείξω τι ακριβώς δείχνει. Το ενδιαφέρον είναι να δούμε πώς οι άνθρωποι το αντιλαμβάνονται και τι έχουν να πουν για αυτό. Φυσικά, θα υπάρξουν και εκείνοι που διαφωνούν».