05 Ιανουαρίου 2015

Η σύζυγος της Ναβρατίλοβα- Πρώην Μις Ρωσία, μοντέλο, μητέρα δύο παιδιών και πολύ σ@ξυ [εικόνες]

Στα 42 της χρόνια η Τζούλια Λεμίγκοβα δείχνει εκθαμβωτική. Η πρώην εστεμένη Μις Ρωσία, έγινε πριν από έναν μήνα, σύζυγος της 58χρονης Τσέχας τενίστριας Μαρτίνα Ναβρατίλοβα και έδωσε την πρώτη της συνέντευξη μετά την τελετή στην Daily Mail.
Μητέρα δύο παιδιών η όμορφη Julia Lemigova, εξηγεί πώς είπε στις κόρες της ότι η αθλήτρια θα είναι η νέα τους μητέρα.




"Στην αρχή δεν με ρωτούσαν τίποτα. Με έβλεπαν ευτυχισμένη. Την λάτρευαν και την φώναζαν Marti! Αλλά ήρθε κάποια στιγμή που μου ζήτησαν να τους εξηγήσω ποια είναι! Είχαν επιστρέψει από το σχολείο, είχαν ακούσει διάφορα σχόλια από τους συμμαθητές τους και με ρώτησαν. Τους είπα ότι η Martina είναι η γυναίκα που αγαπώ και νομίζω τις θυμάμαι να γουρλώνουν τα μάτια τους καθώς τους έλεγα ότι δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εκείνη. Έπειτα συζητήσαμε πως νιώθουν εκείνες όταν η Martina είναι σπίτι μας και οι κόρες μου κατέληξαν να μου προτείνουν να της ζητήσουμε να μείνει μαζί μας", δηλώνει το πρώην μοντέλο.

"Την προηγουμένη του γάμου πήγαμε όλες μαζί για πατινάζ. Είμαστε μια συνηθισμένη οικογένεια που κάνει συνηθισμένα πράγματα" πρόσθεσε η ίδια.
«Μεγάλωσα στη Ρωσία όπου δεν ήξερα φυσικά τι είναι η ομοφυλοφιλία. Κανείς δεν μιλούσε γι αυτό. Στα 17 μου μετακόμισα στο Λονδίνο και εκεί άκουσα για πρώτη φορά για σχέσεις του ίδιου φύλου» λέει η Λεμίγκοβα στην DailyMail.



Οι δύο γυναίκες συναντήθηκαν για πρώτη φορά σε ένα πάρτυ στο Παρίσι πριν από 14 χρόνια.
«Ημουν μοντέλο, ζούσα στο Παρίσι και συναντούσα πολύ καταπληκτικούς ανθρώπους. Δεν είμαι φαν του τένις αλλά ήξερα ποιά ήταν η Μαρτίνα. Δεν είναι τυχαίο ότι κάναμε καλή αρχή γιατί είμαστε και οι δύο ανατολικές. Ηταν πολύ αστεία και γελούσαμε πολύ..
Επιμένει ότι η σχέση τους αρχικά ήταν πλατωνική. «Ημασταν φίλες αρχικά. Τότε αργά αργά ένα διαφορετικό αίσθημα γεννήθηκε ανάμεσά μας». Τότε η Μαρτίνα την κάλεσε με τις κόρες της στη βίλα της στο Μαϊάμι.






«Οι κόρες μου δεν ρωτούσαν για τη σχέση μας, με έβλεπαν ευτυχισμένη και η Μαρτίνα ήταν μέρος της οικογένειας. Οι κόρες μου την λατρεύουν, παίζει τένις μαζί τους, κάνει τα μαθήματα και μαγειρεύει μαζί τους. Την αποκαλούν Μάρτι».
Κάποια μέρα με ρώτησαν «Ποιά είναι η Μαρτίνα;» και τους είπα «Είναι κάποια που αγαπώ». Τα μάτια τους γούρλωσαν και μου είπαν: «Δεν μπορούμε να σε φανταστούμε να ζεις μαζί της». Μιλήσαμε πολύ και το δέχτηκαν.
Η Τζούλια είναι ιδιοκτήτρια ενός σπα στο Παρίσι και μοιράζεται τον χρόνο της ανάμεσα στη Γαλλία και τις ΗΠΑ. Οι δύο γυναίκες μιλούν αγγλικά μεταξύ τους, τα κορίτσια που μεγάλωσαν στη Γαλλία μιλούν γαλλικά μεταξύ τους, αγγλικά στην Μαρτίνα και ρωσικά στη μητέρα τους.









Εδώ ως Μις Ρωσία: