21 Ιανουαρίου 2015

Ανεβαίνει η συσπείρωση των Νεοδημοκρατών. Αλλάζει το κλίμα!!!

Ανεβαίνει η συσπείρωση της Νέας Δημοκρατίας ώρα με την ώρα σύμφωνα με τις κυλυόμενες δημοσκοπήσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες από το 72% που ήταν την προηγούμενη εβδομάδα, πλέον βρισκόμαστε στο 82%, με ανοδική τάση. 

Η απότομη αύξηση καταγράφηκε μετά την Κυριακή με πιο ενθαρρυντική εικόνα στο Λεκανοπέδιο, και κυρίως στην κρίσιμη μάζα στις  γειτονιές  της Β. Αθηνών.
Ιδιαιτερα ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία στους νέους και στο ηλικιακό κοινό 18-35 που η Νέα Δημοκρατία εμφανίζει να προηγείται, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε ένα ηλικιακό group που η Νέα Δημοκρατία βρισκόταν πίσω.