25 Μαρτίου 2015

Τα πέταξε έξω και την χώρισε! (ΦΩΤΟ)

Η Ουκρανή καλλονή Alena Politukha, έχει προκαλέσει ίλιγγο με τις φωτογραφίες που ανεβάζει στα social media, και ο σύζυγός της και πολιτικός, Aleksandr Politukha, την έστειλε σπίτι της!Η32χρονη ξανθιά, δεν λέει να... βάλει ρούχο πάνω της, και μετά τη δημοσιότητα που πήρε παγκοσμίως, ο σύζυγός της, ο οποίος είναι πολιτικός στην Ουκρανία, δεν άντεξε και την χώρισε!
Αμέσως μετά τον χωρισμό, η ίδια έγραψε: «Περνάω μια δύσκολη στιγμή στη ζωή μου. Είμαι μητέρα. Έχουμε έναν γιο μαζί με τον άντρα μου. Είμαστε παντρεμένοι εδώ και 10 χρόνια. Ξαφνικά ο άντρας μου έφυγε από το σπίτι χωρίς καμία εξήγηση στο τέλος του περασμένου χρόνου. Με άφησε εμένα και τον γιο μας χωρίς να έχουμε τίποτα προς το ζην».

Όπως ήταν φυσικό, δέχτηκε πάρα πολλά μηνύματα από φίλους και θαυμαστές, αλλά και αρνητικά σχόλια από αυτούς που δεν τους άρεσαν οι... νόστιμες φωτογραφίες της.
Στις κριτικές απάντησε με νέο μήνυμα: «Γιατί είναι τόσο δύσκολο για κάποιους να επικοινωνήσουν πιο πολιτισμένα, και προτιμούν να κριτικάρουν με τέτοιο τρόπο;»
Εμείς απ'την πλευρά μας δεν έχουμε δικαίωμα να το κρίνουμε το κορίτσι... Κάθε άλλο! Σας παρουσιάζουμε ορισμένες φωτογραφίες της για να την...θαυμάσετε κι εσείς!






















http://www.sdna.gr/gr/paraskinia/gossip-is-life/arthro/25088/ta-petaxe-exo-kai-tin-horise-pics/