22 Μαρτίου 2015

ΣΑΝΟΣ ΓΙΑ ΓΙΔΙΑ!! Κατρούγκαλος για την υπόθεση με τον Δήμο Λάρισας: Είχα κλείσει την εταιρεία μου, δεν με αφορά - ΕΓΓΡΑΦΟ


Φυσικά και αυτή η υπόθεση είναι ξεκάθαρη λαμογιά αφού ο Δήμος αναθέτει την προσφυγή στο Δικηγορικό Γραφείο Κατρούγκαλος και Συνεργάτες και ο κάφρος προσπαθεί να μας πει ότι την ανέθεσαν σε άλλη δικηγόρο... ε βέβαια και την πήρε κάποια δικηγόρος από τις 5-10 που απασχολούσε στο γραφείο του όταν μετά τον Ιούνιο του 2014 η δουλειά έρεε άφθονη....

Εγώ ενεπλάκην μόνο το 2014 υποστηρίζει ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης επικαλούμενος την απόφαση της 12ης Φεβρουαρίου

Για νέα παραποίηση της αλήθειας από τη Νέα Δημοκρατία κάνει λόγο ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γιώργος Κατρούγκαλος σε δήλωσή του σχετικά με την εμπλοκή του δικηγορικού γραφείου «Κατρούγκαλος και Συνεργάτες» με υπόθεση του δήμου Λάρισας κατά απόφασης της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Ο κ. Κατρούγκαλος υποστηρίζει ότι από την απόφαση της οικονομικής επιτροπής του δήμου Λάρισας προκύπτει ότι ο ίδιος ενεπλάκη το 2014 μαζί με μια άλλη δικηγόρο την Α.Λ. καθώς στην απόφαση της 12ης Φεβρουαρίου αναφέρεται ότι «ήδη την υπόθεση χειρίζεται η δικηγόρος κ. Κ.Λ.».


«Τα χαλκεία πάλι είχαν δουλειά μπλέκοντας τον Οκτώβριο του 2014 με τον Φεβρουάριο του 2015» καταλήγει στη δήλωσή του ο κ. Κατρούγκαλος.

Ολόκληρη η δήλωση του υπουργού έχει ως εξής:

Νέα παραποίηση της αλήθειας από τη Νέα Δημοκρατία και όργανα της κίτρινης δημοσιογραφίας. Με εμφανίζουν να χειρίζομαι υπόθεση του Δήμου Λάρισας ενώ είμαι Υπουργός. Όπως προκύπτει, όμως, από απλή ανάγνωση της από 12-02-2015 υπ’ αριθμ. 47 απόφασης της δημαρχιακής επιτροπής δικηγορική εμπλοκή είχα μόνο το έτος 2014 και όχι μετά την ανάδειξη μου σε Υπουργό.

Ειδικότερα, τον Οκτώβρη του 2014 είχε ανατεθεί από κοινού στην δικηγορική μου εταιρία και σε μία άλλη δικηγόρο την Α.Λ. (με την υπ.αρ. 682/2014 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής), η άσκηση προσφυγής κατά της διαδικασίας ελέγχου των συμβάσεων αορίστου χρόνου που είχε αποφασίσει ο κύριος Μητσοτάκης. Τότε, προφανώς, δεν ήμουν υπουργός και δεν υπήρχε σχετικό κώλυμα.

Αντιθέτως, τον Φεβρουάριο του 2015, που είμαι Υπουργός, τελώ σε αναστολή και η δικηγορική μου εταιρία δεν υπάρχει, η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου είναι σαφής καθώς ανέφερε ότι «ήδη την υπόθεση χειρίζεται η δικηγόρος κ. Κ.Λ.».

Τα χαλκεία πάλι είχαν δουλειά μπλέκοντας τον Οκτώβριο του 2014 με τον Φεβρουάριο του 2015»