03 Απριλίου 2015

Αδωνις: Ούτε στη Δευτέρα Παρουσία δεν παίρνουμε λεφτά με τα μέτρα Βαρουφάκη

«Ούτε στη Δευτέρα Παρουσία» δεν βλέπει να παίρνει η χώρα λεφτά με τα μέτρα που έχει προτείνει ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης, o κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Αδωνις Γεωργιάδης.

«Με τα μέτρα του Βαρουφάκη, αυτά που έχω δει εγώ και με τη μικρή μου εμπειρία, όχι την Μεγάλη Δευτέρα… Ούτε στη Δευτέρα Παρουσία δεν παίρνουμε λεφτά!», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε στο Βημα FM.

Αναφερόμενος  στο πολυσυζητημένο άρθρο του Γιάννη Πανούση σημειώνει πως «χαίρομαι που το διάβασα, κυρίως γιατί όλο αυτό το διάστημα φορτώνω κι εγώ στον κ. Πανούση αυτήν την εκπληκτική αδράνεια της Αστυνομίας που έχει οδηγήσει την εικόνα των πόλεων σε μία κατάσταση χάους». «Σου λέει ο Πανούσης, ''οι δικές μου θέσεις είναι αυτές. Εάν βλέπετε στην ασκούμενη πολιτική κάτι διαφορετικό, μην τα ρίχνετε σε εμένα''».

«Κατά τη γνώμη μου, εάν μετά από αυτό το άρθρο του πει ο κ. Πρωθυπουργός ‘κ. Πανούση, έχεις την ευθύνη της Δημόσιας Τάξης και Ασφάλειας και εφάρμοσε τις ιδέες σου, μένεις’, εκεί θα δούμε μια διαφορετική Αστυνομία που θα κάνει τη δουλειά της. Εάν, όμως, συνεχίζουν να του δίνουν εντολές, παραδείγματος χάριν όταν έχουν καταλάβει την Πρυτανεία και η Αστυνομία δεν μπαίνει προφανώς κατόπιν πολιτικής εντολής, μην κοροϊδευόμαστε, διότι η Αστυνομία προ δύο μηνών έμπαινε, κατόπιν πολιτικής βούλησης. Ή θα δούμε σήμερα-αύριο την Αστυνομία να μπαίνει στην Πρυτανεία, άρα έχει περάσει η επιλογή και η πολιτική Πανούση και άρα μένει στη θέση του ο κ. Πανούσης ή συνεχίζει η Αστυνομία να είναι αδρανής και οι αντιεξουσιαστές θα αρχίσουν να καταλαμβάνουν πλέον και άλλα γραφεία και ο κ. Πανούσης σε αυτή την περίπτωση, θα παραιτηθεί», ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης.

Τέλος, όσον αφορά στο θέμα για τα «τέλη συχνοτήτων», ο κ. Γεωργιάδης επεσήμανε ότι «Τα κόμματα χρηματοδοτούνται από το κράτος και κάποια στιγμή αποφάσισαν τα κόμματα ότι επειδή πήγαιναν και αγόραζαν μόνα τους τηλεοπτικές διαφημίσεις στα κανάλια και εκεί δημιουργήθηκαν και τα μεγάλα χρέη, δεν μπορούν να τα βρουν τα κόμματα ένα-ένα μόνα τους, ότι τα κανάλια τούς βάζουν μεγάλο και υψηλό τιμολόγιο εκμεταλλευόμενοι την ανάγκη την προεκλογική και αποφάσισε έτσι το κράτος να αναλάβει το κόστος της τηλεοπτικής διαφήμισης των κομμάτων».