15 Απριλίου 2015

ΤΟΝ ΚΡΑΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ! “Πατέρα που πήγες και έμπλεξες με τους κουκουλοφόρους”;

Ενα απίστευτο μήνυμα ανάρτησε στο προσωπικό του προφίλ στο facebook ο Αποστόλης Πανούσης.

Ο Αποστόλης είναι ένα απίστευτα ευαίσθητο παιδί με εξαιρετικές ικανότητες και φίλους παντού.

Πριν απο λίγα χρόνια έμπλεξε με τα διοικητικά του ΠΑΟΚ αλλά και...
με ομάδες στις τοπικές κατηγορίες της Κορινθίας, κάτι που έβρισκε αντίθετο τον καθηγητή του Πανεπιστημίου συνταγματολόγο Γιάννη Πανούση.

Ηρθε η ώρα να “απαντήσει″ στον πατέρα του που πλέον είναι ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ…!

Δείτε τι έγραψε στο facebook:

ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ Ν’ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ:”ΠΟΥ ΠΑΣ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΣΤΗ ΜΑΦΙΑ…” (ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΔΙΚΙΟ). ΤΩΡΑ, ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΟΥ (ΞΑΝΑ)ΠΩ ΚΙ’ΕΓΩ ΤΟ ΕΞΗΣ: “ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ “ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ”…”. (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΚΑΙ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΗΜΟΥΝ ΕΞ’ΑΡΧΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ…). ΔΥΣΤΥΧΩΣ (ΚΙ’ΕΓΩ) ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ…

Με διαφορά 10 ετών πατέρας και γιός έχουν και οι δύο δίκιο…!

Πηγή: http://moriasnews.gr/