20 Απριλίου 2015

Στάζει «φαρμάκι» για Δούρου ο Τατσόπουλος: Μπράβο Ρένα μου…

Αιχμηρό είναι το σχόλιο του Πέτρου Τατσόπουλου αναφορικά με δηλώσεις της Ρένας Δούρου.

Ο πρώην βουλευτής σχολιάζει μέσα από το Facebook: «Μπράβο, Ρένα μου, μπράβο. Εξαιρετική η δήλωσή σου πως, αν αποτύχει ο ΣΥΡΙΖΑ, ανοίγει ο δρόμος για τη Χρυσή Αυγή.
Τα θερμά μου συγχαρητήρια. Έτσι, δυνατά. Δεν θα αποτύχει μονάχα ο ΣΥΡΙΖΑ -αστειεύεσαι; Θα καταρρεύσει όλο το κοινοβουλευτικό σύστημα. Πέρα από τη δυσθεώρητη πολιτική σου οξύνοια, οφείλω να επαινέσω και τηνανθρωπιά σου. Δίνεις, βρε παιδί μου, και μια βάσιμη ελπίδα, σε αυτούς τους βασανισμένους ανθρώπους -ναι, για τους φασίστες λέω, Ρένα μου – πως μέχρι να εκδοθεί η απόφαση του δικαστηρίου, σε καμιά διετία και βάλε, θα έχουμε κυβέρνηση Χρυσής Αυγής. Να ανθίσει πάλι το χαμόγελο στα χειλάκια τους. Μπράβο. Θύμισέ μου να σε προτείνω για το βραβείο Άλμπερτ Σβάιτσερ».