02 Μαΐου 2015

Αυτός είναι ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ για τη Νέα Δημοκρατία!

""Πουλιά στον αέρα πιάνουν ""αυτοί ο 15 πρώην βουλευτές της ΝΔ εκ των οποίων μάλιστα κάποιοι είναι και""αρκετά πρώην"".
Ζητούν άμεσα Συνέδριο για να
επανεκκίνησουν το κόμμα...
 Πρέπει να έχουν πολύ υψηλό πολιτικό αισθητήριο οι πρώην..
Πολύ υψηλό IQ θα έλεγαν οι επιστήμονες,
Το μενού του συνεδρίου θα έχει βέβαια έναν μόνο στο πιάτο, τον Σαμαρά..
""Γιατί να το κρύψουν άλλωστε"" , όπως θα έλεγε και ο ""επίτιμος"..
Εγώ σαν ΕΚΛΟΓΟΜΑΓΕΙΡΑΣ τώρα που το καλοσκέφτομαι πολύ θα γούσταρα ένα Συνέδριο Τώρα...
Πολύ θα μου άρεσε να βγουν οι κουτάλες , τα μαχαιροπίρουνα και τα μαχαίρια έξω ..
Όποιον πάρει ο χάρος..μπάχαλο να γίνει.!!!
Να στηρίξω και εγώ κανένα ""ντοράκι"" υποψήφιο αρχηγό και να αρχίσω τα κοσμητικά επίθετα, τις ρουφιανιές και τις κλίκες ...
Να βγαίνω κάθε μέρα και στα κανάλια για να κάνω και το κομμάτι μου..
Να φανώ και εγώ λίγο για να πιάσω και καμιά καρέκλα Αρχιμάγειρα στο μέλλον !!!
 Άσε που εγώ εκτός από ""ντοράκι"" είμαι και ""λάτρης της γερμανικής κουζίνας...
"" Θέλω λοιπόν να αρχίσει ""το ξεκατίνιασμα ""των στελεχών της ΝΔ στα κανάλια,στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο για να ασχολούνται όλοι με αυτό...
Και δώστου τα δημοσιεύματα ,τα σχόλια και τα συντροφικά μαχαιρώματα...
Να βοηθήσω και εγώ λίγο την κυβέρνηση να κάνει την "κυβίστησή της".. να πάρει νέα μέτρα..να υπογράψει νέο μνημόνιο,..να μην τον πάρει και πολύ χαμπάρι ο κοσμάκης ..άστους να ασχολούνται με την Νουδουμαχία!!!
 Το καλύτερό μου βέβαια θα ήταν αν μέσα στην αντάρα και στα αποκαίδια της Νουδουμαχίας προκύψει και κανένα ""νέο"" κόμμα.. 
Τόσα και τόσα υπάρχουν στα δεξιά,τι θα ενοχλούσε αν γινόταν ακόμη κανένα δύο.??.
Να μπορέσει και ο Αλέξης να πετάξει στο περιθώριο εκείνους με τις πλατφόρμες και να κάνει κουμάντο μόνος του...
Γι αυτό σας λέω ..αυτοί οι 15 πρώην βουλευτές της ΝΔ ""πιάνουν πουλιά στον αέρα""..
Πως μπόρεσαν και το σκέφθηκαν αυτό και ζητούν Συνέδριο Τώρα?? ..αλλά έτσι είναι...όταν γίνεσαι πρώην ή τέως βουλευτής έχεις πολύ χρόνο να σκεφθείς!!!!
 Καλή Νουδουμαχία παιδιά .. και μην το αφήσετε για μετά ..τώρα πρέπει να γίνει το Συνέδριο!!! ""

ΕΚΛΟΓΟΜΑΓΕΙΡΑΣ ""