Να μια φράση που δεν διαβάζεις πολύ συχνά: έπειτα από δύο χρόνια σκληρής δουλειάς, πολύ feedback από πελάτες και fans, επιτέλους βγαίνει ένα νέο παιχνίδι. Αυτή είναι, εν τάχει, η ιστορία του Kerbal Space Program: του αγαπημένου παιχνιδιού της NASA, που έχει καταφέρει να τραβήξει την προσοχή δύο διαστημικών οργανισμών, έχει πουλήσει δεκάδες χιλιάδες αντίτυπα και έχει χιλιάδες followers στο Reddit, χωρίς καν να έχει κυκλοφορήσει.
Το Kerbal Space Program ξεκίνησε σαν μικρό πρότζεκτ του Squad -μια διαδραστική εταιρία μάρκετινγκ που βρίσκεται στην πόλη του Μεξικού. Ο δημιουργός του KSP, Felipe Falanghe, αρχικά ήθελε να φτιάξει ένα απλό παιχνίδι εκτόξευσης πυραύλων. Σε γενικές γραμμές, οι παίκτες θα έκαναν κάποιες απαραίτητες αγορές και στη συνέχεια θα εκτόξευαν τον πύραυλό τους. Μετά από λίγο καιρό όμως οι φιλοδοξίες της ομάδας μεγαλώσαν. Αποφάσισαν ότι ήθελαν να προσομοιώσουν μια πραγματική πτήση με πύραυλο, χρησιμοποιώντας πραγματική φυσική, σε ένα προσομοιωμένο ηλιακό σύστημα.
Σταδιακά το παιχνίδι τράβηξε την προσοχή ορισμένων επιστημόνων και εκπαιδευτικών, που έψαχναν τρόπους να κάνουν τα διαστημικά ταξίδια προσβάσιμα και cool. Oι δάσκαλοι της φυσικής, άρχισαν να χρησιμοποιούν το KSP στο σχολείο για να εξηγήσουν την αστρονομία και τη βαρύτητα, και γρήγορα ιδρύθηκε μια εταιρεία η οποία θα διένειμε αντίγραφα του παιχνιδιού στους εκπαιδευτικούς, μαζί με εκπαιδευτικό υλικό.
Η NASA και η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος, έδωσε επισήμως άδεια στην ομάδα από το Μεξικό για τα λογότυπα τους και τους βοήθησε να αναπτύξουν ειδικό περιεχομενο και ειδικές αποστολές. Η ισχυρή κοινότητα των παικτών, επίσης εμπλούτησε το παιχνίδι με αποστολές και περιεχόμενο.
Το παιχνίδι, που είναι δωρεάν για όλους, σου δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσεις το διάστημα. Θέλεις να προσγειώσεις ένα rover στον Άρη όπως η NASA το 2012; Κανένα πρόβλημα. Κάθε φορά που το SpaceX κάνει κάτι, κάποιος το αναπαριστά στο KSP. Θυμάσαι όταν το SpaceX απέτυχε να προσγειώσει έναν πύραυλο σε μια πλωτή εξέδρα στον ωκεανό; Οι fans του Kerbal το κατάφεραν και τώρα κι εσύ μπορείς.
Το Kerbal Space Program ξεκίνησε σαν μικρό πρότζεκτ του Squad -μια διαδραστική εταιρία μάρκετινγκ που βρίσκεται στην πόλη του Μεξικού. Ο δημιουργός του KSP, Felipe Falanghe, αρχικά ήθελε να φτιάξει ένα απλό παιχνίδι εκτόξευσης πυραύλων. Σε γενικές γραμμές, οι παίκτες θα έκαναν κάποιες απαραίτητες αγορές και στη συνέχεια θα εκτόξευαν τον πύραυλό τους. Μετά από λίγο καιρό όμως οι φιλοδοξίες της ομάδας μεγαλώσαν. Αποφάσισαν ότι ήθελαν να προσομοιώσουν μια πραγματική πτήση με πύραυλο, χρησιμοποιώντας πραγματική φυσική, σε ένα προσομοιωμένο ηλιακό σύστημα.
Σταδιακά το παιχνίδι τράβηξε την προσοχή ορισμένων επιστημόνων και εκπαιδευτικών, που έψαχναν τρόπους να κάνουν τα διαστημικά ταξίδια προσβάσιμα και cool. Oι δάσκαλοι της φυσικής, άρχισαν να χρησιμοποιούν το KSP στο σχολείο για να εξηγήσουν την αστρονομία και τη βαρύτητα, και γρήγορα ιδρύθηκε μια εταιρεία η οποία θα διένειμε αντίγραφα του παιχνιδιού στους εκπαιδευτικούς, μαζί με εκπαιδευτικό υλικό.
Η NASA και η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος, έδωσε επισήμως άδεια στην ομάδα από το Μεξικό για τα λογότυπα τους και τους βοήθησε να αναπτύξουν ειδικό περιεχομενο και ειδικές αποστολές. Η ισχυρή κοινότητα των παικτών, επίσης εμπλούτησε το παιχνίδι με αποστολές και περιεχόμενο.
Το παιχνίδι, που είναι δωρεάν για όλους, σου δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσεις το διάστημα. Θέλεις να προσγειώσεις ένα rover στον Άρη όπως η NASA το 2012; Κανένα πρόβλημα. Κάθε φορά που το SpaceX κάνει κάτι, κάποιος το αναπαριστά στο KSP. Θυμάσαι όταν το SpaceX απέτυχε να προσγειώσει έναν πύραυλο σε μια πλωτή εξέδρα στον ωκεανό; Οι fans του Kerbal το κατάφεραν και τώρα κι εσύ μπορείς.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
http://www.vice.com/gr/read/eidiseis-imeras-kosmos-vice-29-apriliou-2015/page/3