15 Ιουνίου 2015

ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΜΠΑΡΜΠΑ! Άνθιμος: «Έχω κατηγορηθεί πολλές φορές ότι είμαι ΣΥΡΙΖΑ»

Κατά την διάρκεια της Κυριακάτικης λειτουργίας στον Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης στη Νέα Μηχανιώνα, ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ.Άνθιμος, δεν δίστασε να εναντιωθεί όχι μόνο απέναντι στην κυβέρνηση αλλά και σε όσους προσπαθούν να βάλουν εμπόδια στους Χριστιανούς.

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: «Υπάρχουν περιστατικά όπου κάποιοι λένε να σταματήσει η προσευχή στα σχολεία ή ο Εθνικός Υμνος. Διωγμός είναι να μην κάνουν τα παιδιά πρωινή προσευχή στο σχολείο. Είναι σατανικό έργο. Να μην τραγουδάνε τα παιδιά τον Εθνικό μας Υμνο; Υβρης στην πατρίδα»

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε και στις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης μας με τους δανειστές , και δεν παρέλειψε να σχολιάσει την στάση της: «Εγώ είπα πολλές φορές να κάνουμε προσευχή και με κατηγόρησαν ότι είμαι με τον ΣΥΡΙΖΑ. Με το κράτος είμαι. Αυτοί που δημοκρατικά εκλέχθηκαν προσπαθούν να ρυθμίσουν το πρόβλημα της χώρας, και βλέπουμε τέσσερις μήνες να γίνεται πόλεμος. Μακάρι να βρεθεί λύση αύριο-μεθαύριο, γιατί γύρω μας υπάρχουν πολλοί που μας βλέπουν με αρπακτικό μάτι. Όταν δεν πιστεύεις, πως θα πάμε μπροστά; Θα πρέπει να καταλάβουν πως είναι κυβερνήτες σε μια χώρα που η πλειοψηφία του λαού είναι Ορθόδοξοι Χριστιανοί».

Δείτε τον λόγο του μετά το 2:30:00